فاز اول مجتمع فرهنگی ایثار در اراک به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 1449359
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
تا پایان سال جاری؛

فاز اول مجتمع فرهنگی ایثار در اراک به بهره‌برداری می‌رسد

گروه اجتماعی: معاون عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در اراک خبر داد و گفت: فاز اول این مجتمع با اعتباری بیش از ۲ و نیم میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مهرجو، معاون عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی امروز، 22 شهریورماه در جریان بازدید حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، گفت: این مجتمع با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه ایثارگران استان و فراهم‌سازی امکانات مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت در اراک احداث می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات احداث پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار با کاربری فرهنگی، ورزشی، درمانی، آموزشی، اداری و اقامتی از سال 85 در اراک کلید خورده است.

مهرجو اظهار کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 7 هزار و 38 متر مربع و زیربنای 12 هزار و 500 متر مربع در قالب شش ساختمان در سه طبقه با کاربری‌های مختلف احداث می‌شود.

معاون عمرانی بنیاد شهید و امورایثارگران استان در پایان اظهار کرد: فاز اول این مجتمع شامل سه بخش فرهنگی، درمانی و ورزشی این پروژه با اعتباری بالغ بر 2 و نیم میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

captcha