جشن‌های دهه كرامت در خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 2415728
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

جشن‌های دهه كرامت در خوزستان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: جشن‌های دهه كرامت با حضور خدام رضوی از سه‌شنبه 4 تا جمعه 7 مهرماه در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

سيدمصطفی موسوی، دبير جشن‌های كشوری زير سايه خورشيد در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خوزستان، با بيان اينكه اين جشن‌ها در 22 استان كشور اجرايی می‌شود، عنوان كرد: امسال استان خوزستان از سه‌شنبه 4 مهرماه به مدت 4 روز ميزبان كاروان خدام رضوی می‌باشد.
وی ادامه داد: كاروان خدام رضوی در دو گروه طی اين چهار روز در شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، ماهشهر، بهبهان و رامشير مورد استقبال قرار گرفته، در جشن‌ها حاضر و به بازديد از اماكن می‌پردازند.
موسوی با اشاره به برگزاری جشن‌های بزرگ دهه كرامت با حضور خدام رضوی در اهواز در روزهاي پنجشنبه و جمعه 6 و 7 مهرماه گفت: محل برگزاری اين جشن‌ها مسجد حضرت جوادالائمه (ع) پادادشهر و مسجد امام خمينی(ره) شهرك اهواز ساعت 19 پنج‌شنبه 6 مهر و مسجد علی‌بن ابی‌طالب(ع) منطقه زرگان ساعت 20 همين روز می‌باشد، همچنين مسجد امام حسين(ع) منطقه عين دو جمعه 7 مهرماه ساعت 11 صبح ميزبان جشن بزرگ دهه كرامت خواهد بود.
موسوي تصريح كرد: ويژه‌برنامه استقبال از خدام رضوی ساعت 19 سه‌شنبه 4 مهرماه با حضور آيت‌الله موسوي‌جزايری، نماينده ولی‌فقيه در استان و مسئولان استانی و شهری در مسجد جزايری برگزار و آغاز نمادين حركت كاروان از مسجد آيت‌الله جزايری تا ابتدای خيابان امام خمينی‌(ره) صورت می‌پذيرد.
وی با بيان اينكه برنامه‌های فراوان با حضور خدام در استان طی اين چهار روز اجرا می‌شود، گفت: حضور در كانون اصلاح و تربيت و ديدار با نوجوانان مهرجو، دو جشن ملی دخترانه در ناحيه 3 و 4 اهواز، حضور در بيمارستان‌های شفا، گلستان، اميرالمؤمنين(ع) و طالقانی، حضور در گلزار شهدا بخشی از برنامه‌های ديگر خدام در اهواز و 5 شهرستان ديگر استان می‌باشد.
دبير جشن زير سايه خورشيد خاطرنشان كرد: در تمام مراسمات ميثاق‌نامه امام رضا(ع) توسط خدام قرائت و نبات و نمك متبرك امام رضا(ع) ميان حاضران توزيع می‌شود.
موسوی بيان كرد: در حاشيه اين مراسمات لوح‌هاي فشرده صوتی و تصويری جهت توزيع در منازل و خودروها، لوح فشرده فضای مجازی جهت توزيع در دانشگاه‌ها و لوح فشرده سخنرانی سيد كمال حيدری در پاسخ به شبهات وهابيت جهت توزيع در حاشيه شهر تهيه شده است.
دبير جشن زير سايه خورشيد در استان خوزستان گفت: سه عنوان كتاب «در همسايگی خدا» با موضوع خداشناسی در كلام رضوی و «بهشت را به خانه‌ات ببر» با موضوع ارتباط با خانواده در كلام رضوی جهت توزيع عمومی و «ستاره‌های باغ خدا» جهت توزيع در مدارس،‌ هر سه از انتشارات مؤسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس تهيه شده است.
captcha