انتخابات، مقدمه خلق حماسه سیاسی است
کد خبر: 2540994
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

انتخابات، مقدمه خلق حماسه سیاسی است

گروه سياسي: انتخابات مقدمه خلق حماسه سیاسی است و ما با حضور چشمگیر و حداکثری در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای خلق خواهیم کرد و در این مسیر به خواست خداوند پیروز خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) شعبه مركزي، اصغر عاليخاني، فرماندار شازند 9 خردادماه در جمع بانوان دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان با اشاره بر خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا، گفت: خلق این حماسه بزرگ سیاسی می‌تواند منجر به تحقق حماسه اقتصادی شود.
وي با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: انتخابات مقدمه خلق حماسه سیاسی است و ما با حضور چشمگیر و حداکثری در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای خلق خواهیم کرد و در این مسیر به خواست خداوند پیروز خواهیم بود.
عالیخانی ادامه داد: در عرصه اقتصادی نیز پس از انتخابات برنامه‌های گسترده ای خواهیم داشت. اگر قرار است اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و داخلی را داشته باشیم بايد در برابر توطئه‌های دشمنان پیروز شویم و از سیاست‌های منفعلانه و وابسته دوری نماییم.
وی با اشاره به اينكه مردم سرافراز میهن اسلامی قطعاً در 24 خرداد حماسه‌ای عظیم خلق خواهند كرد تا بار دیگر باعث یأس و ناامیدی دشمنان شوند گردند، گفت: بانوان به‌عنوان سفیران پیام خلق حماسه سیاسی می‌بایست در سطح شهرستان نسبت به تشویق و ترغیب همه اقشار اهتمام ورزید.
به گزارش ايكنا؛ اشرف جواهري، مشاور امور بانوان استانداری مرکزی نيز در ادامه، افزود: جنس انقلاب ما فرهنگی است. انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی غنی است و به‌عنوان یک الگو برای کشورهای در حال پیشرفت به شمار می‌رود واگر ما به‌عنوان کشوری هستيم که نقش الگویی برای کشورهای در حال خیزش و بیداری اسلامی دارد باید هرچه بیشتر به ریشه‌های فرهنگی جامعه خود پایبند باشیم.
مشاور استاندار مركزي در امور بانون با اشاره تهدیدات دشمنان علیه کشورمان تصریح کرد: امروز جنگ و دشمنی بدخواهان ایران به‌صورت جنگ نرم است و تمامی ملت ایران برای مقابله با تهدیدات کشورمان با حرکتی جهادگونه باید تلاش و جدیت داشته باشند.
جواهري با بيان اينكه امروز ما باید مراقب تهاجمات فرهنگی که در نحوه تربیت فرزندان تأثیرگذار است باشيم، افزود: اغلب علمای تربیتی معتقدند پرورش و تربیت فرزندان از کشورداری دشوارتر است.
وی اظهار كرد: ما باید در انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا 24 خرداد حماسی عمل کنیم و با بصیرت و دانش به عزت و افتخار کشورمان بیفزاییم.
اين مقام مسئول در پايان ضمن تأکید بر مشارکت همگانی درانتخابات پیش رو، تصريح كرد: بانوان همانند دیگر اقشار جامعه در انتخابات حضور چشمگیر خواهند داشت و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی تیری بر قلب دشمنان وارد خواهند کرد.
captcha