خدمت بي‌منت به مردم وظيفه اصلي مديران است
کد خبر: 2603833
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

خدمت بي‌منت به مردم وظيفه اصلي مديران است

گروه اجتماعي: امام جمعه شازند با اشاره به اينكه خدمت‌گزاري يكی از اساسی‌ترين و محكم‌ترين انديشه‌ها و زيربناهای نظام اسلامي است، اظهار كرد: دغدغه همه مسئولان شهرستان اين است كه به مردم خدمت شود، آن هم خدمت بی‌منت كه شايسته آنهاست.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) شعبه مركزي، حجت‌‌الاسلام حقيان، امام جمعه شازند در ديدار با مديران دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان با اشاره به انديشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص خدمت‌گزاری در دولت جمهوری اسلامی ايران، گفت: دغدغه همه مسئولان شهرستان اين است كه به مردم خدمت شود، آن هم خدمت بی‌منت كه شايسته آنهاست.
وی افزود: خدمتگزاري يكی از اساسی‌ترين و محكم‌ترين انديشه‌ها و زيربناهای نظام جمهوری اسلامی ايران است و آثار اين ايده و انديشه را در همه پيشرفت‌های گوناگون در كشور عليرغم مشكلات موجود از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون شاهد هستيم.
اصغر عاليخاني، فرماندار شازند در ادامه با اشاره به اينكه اكثر تعهدات و مطالبات نشست‌های قبل با شورای اين روستا محقق شده است، افزود: برای انجام تعهدات و مصوبات همكاری و همدلی مسئولان با شورای اسلامی و دهياری و تعامل دو طرفه ضروري است.
يادآور مي‌شود، آيين توديع و معارفه شوراهای اسلامی جديد با حضور جمعي از مسئولان برگزار شد.
captcha