رزمايش بسيجيان در شازند برگزار مي‌شود
کد خبر: 2610406
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

رزمايش بسيجيان در شازند برگزار مي‌شود

گروه سياسي: رزﻣﺎﯾﺶ بسيجيان به‌منظور آمادگی تاكتيكی بسيجيان شهرستان شازند ﺑﻪﻣﺪت دو روز در اردوگاه قدس اين شهرستان برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) شعبه مركزي، اصغر عاليخانی، فرماندار شازند در جلسه هماهنگي رزمايش بسيجيان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای جنگ تحميلی و به ويژه شهدای گلگون كفن اين شهرستان، گفت: يكی از وظايف حكومت اين است كه مردم را هميشه برای خطرات احتمالی آماده نگه دارد.
وی آموزش مردم از جمله بسيجيان را ضروری عنوان كرد و افزود: بايد دفاع غيرعامل در كشور نهادينه شود تا مردم ضمن آموزش در شرايط غير قابل پيش‌بينی بتوانند در برابر حملات احتمالی و حوادث غيرمترقبه از آمادگی لازم برخوردار باشند.
عاليخاني در ادامه از مسئولان ادارات و ارگان های دولتی شهرستان شازند خواست تا با همكاری و حمايت همه‌جانبه خود در اين رزمايش، همگام با بسيجيان برنامه‌ای با صلابت و در شأن شهرستان شازند برگزار نماييم.
سرهنگ آبايی، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شارند در ادامه با تشريح اين رزمايش در ﺟﻠﺴﻪ ھﻤﺎھﻨﮕﯽ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌رﯾﺰی اﻋﺰام ﻧﯿﺮوھﺎی ﺑﺴﯿﺠﯽ اين ﺷﮫﺮﺳﺘﺎن، اظﮫﺎر ﮐﺮد: رزﻣﺎﯾﺶ ﺑﻪﻣﺪت دو روز از 16 آبان‌ﻣﺎه در اردوگاه قدس شهرستان شازند ﺑﺮﮔﺰار مي‌شود.
وي اظهار كرد: اين رزمايش به منظور آمادگی تاكتيكی و واكنش سريع بسيجيان شهرستان برگزار می‌شود.
اين مقام مسئول در پايان بيان كرد: نيروهای بسيجی با تمامي توان و تحت اوامر رهبر معظم انقلاب آماده پاسداری از ارزش‌های دين و انقلابی هستند.
captcha