«زنگ انقلاب» در فرودگاه اراک نواخته شد
کد خبر: 2790456
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
در سالروز ورود بنیانگذار انقلاب به میهن؛

«زنگ انقلاب» در فرودگاه اراک نواخته شد

گروه اجتماعی: مسئول ستاد اقامه نماز فرودگاه اراک از نواخته شدن زنگ انقلاب به‌مناسبت سالروز ورود بنیانگذار انقلاب به میهن اسلامی در این اداره خبر داد.

سیداحمد غروی، مسئول ستاد اقامه نماز فرودگاه اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی (ایکنا) از استان مرکزی، با تبریک فرارسیدن ایام باشکوه دهه مبارک فجر، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انسجام ملی و وحدت اسلامی را به‌عنوان شاخص‌ترین عواملی برای شناساندن دستاوردهای نظام به جهانیان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت دهه فجر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه فرزندان کارکنان فرودگاه اراک دانست و گفت: با توجه به اینکه این مسابقه با محوریت انقلاب اسلامی و دهه فجر برگزار می‌شود می‌تواند برای شناخت هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان مؤثر واقع شود.

غروی افزود: کودکان می‌توانند آثار خود را که الهام گرفته از خاطرات اعضای خانواده و تصویرهای بازمانده از آن روزهای به یادماندنی است در قالب نقاشی به ستاد اقامه نماز فرودگاه اراک ارسال کنند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه این ایام نیز خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه کارکنان بوده و کتاب مورد نظر بین افراد داوطلب توزیع شده است.

غروی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان تا چهارشنبه، 22 بهمن فرصت دارند تا پاسخ‌نامه‌های خود را تحویل دهند.

وی در ادامه بازدید از خانواده معظم شهدای والامقام را از برنامه‌های درنظر گرفته شده ویژه دهه پرافتخار فجر برشمرد و آذین‌بندی فرودگاه و نواختن زنگ انقلاب همزمان با آغاز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

غروی با اشاره به غباروبی گلزار مطهر شهدا، تصریح کرد: با توجه به این نکته که انقلاب به‌واسطه خون پاک جوانان انقلابی به‌دست آمد و با پاسداری رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس به اوج خود رسیده است امروز وظیفه ماست تا در صیانت از خون مطهر شهدا و معرفی دستاوردهای نظام به جهانیان تلاش کنیم.

مسئول ستاد اقامه نماز فرودگاه اراک در پایان، اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز ملت شهید پرور ایران اسلامی نظم و برقراری آرامش را مرهون خون شهدا و امام شهدا می‌داند، بسیار لازم و ضروری است تا از فرامین مقام عظمای ولایت تخطی نکرده و در حمایت از ایشان در راهپیمایی 22 بهمن با صلابتی چشمگیرتر از سال‌های قبل شرکت کنند.

captcha