حضور جوانان در مساجد موجب آشنایی آنها با عطر قرآن می‌شود
کد خبر: 2913300
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
فرماندار شازند:

حضور جوانان در مساجد موجب آشنایی آنها با عطر قرآن می‌شود

گروه اجتماعی: برگزاری جلسات مختلف قرآنی و پاسخ به سوالات و احکام یکی از راه‌هایی است که افراد به ویژه جوانان با حضور در مسجد با عطر قرآن سرشار شده و فضای معنوی در وجود آنان سایه می‌افکند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مجید عسگری، فرماندار شازند امروز، 10 در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید علی نیکپور مسجد امام حسن(ع) شازند، گفت: برنامه‌های خوب و اثرگذاری که در کانون‌ها اجرا می‌شود توانسته تعداد زیادی از جوانان را جذب مسجد کند.

وی اظهار کرد: برگزاری جلسات مختلف قرآنی و پاسخ به سوالات و احکام یکی از راه‌هایی است که افراد با حضور به ویژه جوانان در مسجد با عطر قرآن سرشار شده و فضای معنوی در وجود آنان سایه می‌افکند.

فرماندار شازند با اشاره به استقبال خوب و مناسب اعضای کانون‌های از برنامه‌های کانون‌های مساجد و شرکت مستمر در این برنامه‌ها، اظهار کرد: شرایط بسیار خوب و مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و مذهبی در مساجد به واسطه کانون‌ها مهیا شده است.

عسگری ادامه داد: ظرفیت موجود در کانون‌‌های فرهنگی - هنری مساجد به صورت شایسته استفاده نمی‌شود و باید برای استفاده مطلوب از این ظرفیت‌ها بیش از پیش به بال و پر دادن برنامه‌های کانون‌ها پرداخت.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم سلیمانی، معاون امور روستایی استانداری و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی از فعالیت‌های کانون و کتابخانه مسجد بازدید کردند.

captcha