جهادگران دانشگاهی همیشه کارهای بر زمین مانده را به درستی انجام داده‌اند
کد خبر: 3340899
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
امین فرد:

جهادگران دانشگاهی همیشه کارهای بر زمین مانده را به درستی انجام داده‌اند

گروه اجتماعی:رییس دانشگاه علمی و کابردی آذربایجان‌شرقی گفت: جهادگران همیشه در تلاش بودند کارهایی را که بر زمین مانده است را به درستی انجام داده و از اتلاف منابع موجود و بالقوه کشور بهترین استفاده را داشته باشند.

محمد ‌امین‌فرد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، محمد ‌امین‌فرد عصر روز گذشته در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در دانشگاه تبریز، گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جای یکسری تلاش های جهادی برای افزایش فعالیت‌های علمی و دینی در دانشگاه ها خالی بود که تلاشگران جهاد دانشگاهی این مسئولیت خطیر را پذیرفته و اقدامات و فعالیت های بسیار خوب و قابل قبولی در این راستا انجام دادند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران، به رهبری امام خمینی(ره) در جهت حاکمیت ارزش های اسلامی و انسانی با یک حرکت جهادی آغاز شد. همچنین جهاد دانشگاهی در حوزه‌هایی همچون سلول‌های بنیادین، انرژی های تجدید پذیر و فعالیت‌های متعدد فرهنگی خوش درخشیده است.

جهاد دانشگاهی فرامین و منویات رهبری را عینیت بخشیده است

محمد اورنگی، رییس بسیج اساتید آذربایجان شرقی نیز در این آیین گفت: جهادگران دانشگاهی با کمترین توقع و بیشترین تلاش، همیشه منویات و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی را عینیت بخشیده اند.

اورنگی افزود: قرار گرفتن بسیج اساتید و جها دانشگاهی استان در کنارهم باعث شده که در ظاهر این دو نهاد انقلابی در یک ماموریت واحد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به برکت حضور این دو نهاد انقلابی در فضای دانشگاهی منجر به فعالیت های ارزشمند علمی، اجتماعی، فرهنگی و .. شده است، اظهارکرد: بسیج اساتید استان و جهاددانشگاهی تاکنون برنامه های مشترک متعددی همچون همایش گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به تبریز و همایش نهضت مشروطیت برگزار کرده اند که از این پس نیز این فعالیت‌های مشترک استمرار خواهد داشت.

رییس بسیج اساتید استان با اشاره به برخی سوابق و فعالیت‌های درخشان جهاد دانشگاهی ابراز کرد: جهادگران جهاد دانشگاهی با کمترین توقع و بیشترین تلاش، همیشه منویات و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی را عینیت بخشیده اند.

captcha