صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است
کد خبر: 3345129
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است

گروه اجتماعی: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان طی بیانیه‌ای، صلابت آزادگان را نشانه ایستادگی ملتی بزرگ عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در بیانیه‌ای به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشورمان، صلابت آزادگان را نشانه ایستادگی ملتی بزرگ عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است: «اسطوره‌های سلحشور وطن، آزادگان جان برکف، این شیرمردان عرصه نبرد حق علیه باطل که با استقامت و پایداری مثال‌زدنی خویش عزت، افتخار و عظمت را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند، سرمایه های گران سنگ و جاودانه‌ای برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بشمار می‌آ‌یند.

26 مرداد سال 1369 یکی از روزهای شورانگیزشیرین، خاطره انگیز و به یاد ماندنی تاریخ هشت سال دفاع مقدس، حماسه،پایداری و رشادت ملت قهرمان و سلحشور ایران است.
آزادگان سرافراز نماد مقاومت و ایثارگری ملت این هستند که در اوج
مظلومیتی سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند.
آری! آنان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.
صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها سر
خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است.
آزادگان آمدند، همان طور که رفته بودند،سرو قامت و مقام، نستوه و استوار،امیدوار و دلاور با کوله باری از تجربه صبر و آزادگی تا دل‌های تفدیده مشتاقان و مومنان را از شوق وصال خود و آب حیات ایمان سیراب کنند
 اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان
سرافزار به میهن اسلامی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ایران اسلامی به
ویژه مردم دارالعباده یزد تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است».

captcha