اعلام آدرس صفحه رسمی اینستاگرام دفتر آیت‌الله العظمی بهجت‌(ره)
کد خبر: 3350590
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

اعلام آدرس صفحه رسمی اینستاگرام دفتر آیت‌الله العظمی بهجت‌(ره)

کانون خبرنگاران نبأ: در پی انتساب برخی صفحات اینستاگرام به آیت‌الله العظمی بهجت، مرکز تنظیم و نشر دفتر آیت‌الله بهجت صفحه رسمی این مرکز را در اینستاگرام اعلام کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در اطلاعیه این مرکز آمده است که جایگاه مقدس، والا و برجسته عالم ربانی، حضرت آیت‌الله العظمی بهجت قدس‌سره، موجب محبوبیت روزافزون ایشان در جهان تشیع شده است. از این‌رو پیوسته مطالب بسیاری از این مرجع فقید در فضای مجازی منتشر می‌شود که درست و نادرست آن با هم درآمیخته است.

از جمله پرمخاطب‌ترین بخش‌ها در این زمینه، صفحات اینستاگرام است. مرکز تنظیم و نشر دفتر آیت‌الله العظمی بهجت برای پاسخ به اشتیاق علاقه‌مندان به ایشان اقدام به راه‌اندازی صفحه رسمی اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/ayatollah.bahjat  کرده است.

انتساب هر صفحه دیگری به این مرکز، از جمله صفحات https://instagram.com/bahjat_ir  و https://instagram.com/bahjat.ir که با عنوان مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله بهجت قدس‌سره فعالیت می‌کنند تکذیب می‌شود و مطالب منتشر شده در این صفحات ارتباطی با مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره ندارد.

ازاین‌رو لازم است که مخاطبان درستی و نادرستی این مطالب را با استفاده از منابع معتبر و مورد تأیید بسنجند. آدرس صفحات رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله‌العظمی بهجت قدس‌سره در فضای مجازی به شرح زیر است:

سایت: www.bahjat.ir

ایمیل: info@bahjat.ir

اینستاگرام: https://instagram.com/ayatollah.bahjat(@ayatollah.bahjat)

کلوب: http://www.cloob.com/ayatollah_bahjat

آپارات: http://www.aparat.com/bahjat

امیرمحسن سلطان احمدی

captcha