همدلی و تعامل دستگاه‌های انتظامی و قضایی عامل مهم افزایش امنیت در جامعه است
کد خبر: 3374048
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
دلیری:

همدلی و تعامل دستگاه‌های انتظامی و قضایی عامل مهم افزایش امنیت در جامعه است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد تأمین امنیت برای آحاد جامعه را بسیار مهم و با اهمیت دانست و گفت: همدلی و تعامل دو دستگاه انتظامی و قضایی از عوامل افزایش امنیت و پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌رضا دلیری، فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد دوشنبه، ششم مهرماه جاری در دیدار با جعفری، دادستان شهرستان بروجرد، گفت: هدف اصلی از برگزاری این نشست افزایش تعامل و توسعه سطح همکاری مجموعه پلیس و دستگاه قضایی جهت تنگ‌تر کردن  فضا برای  مجرمین و رضایت بیشتر مردم در احساس امنیت است.
وی تأمین امنیت برای آحاد جامعه را بسیار مهم و با اهمیت دانست و افزود: همدلی و تعامل دو دستگاه انتظامی و قضایی از عوامل افزایش امنیت و پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی است.
دلیری تصریح کرد: افزایش تفاهم و تعاملات بین دستگاه قضایی و انتظامی در کلیه زمینه‌های آموزشی، پیشگیری، قضایی و انتظامی در پیشگیری از سرقت و جرایم، معضلات وافزایش امنیت و بالارفتن اعتماد عمومی درجامعه بسیار مؤثر است.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد برقراری امنیت، حفظ و ارتقاء آن را نیاز ضروری جامعه دانست و خاطرنشان کرد: این مهم با همکاری دستگاه‌های متولی ازجمله نیروی انتظامی و دستگاه قضا محقق می‌شود.
وی برخورد قانونی با کسانی‌که بخواهند آسایش مردم را به هم بزنند را از وظیفه اصلی دو دستگاه دانست و تصریح کرد: اگر در اجرا قانون صریح و محکم باشیم جرایم کاهش خواهد یافت.
در ادامه جعفری، دادستان شهرستان بروجرد پیشگیری از جرائم را در راستای امنیت جامعه با اهمیت دانست و افزود: پلیس و دستگاه قضا بایید پیشگیری را در اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانند با آموزش همگانی و پیشگیری اجتماعی امنیت پایدار را درجامعه نهادینه کنند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد فرمانده انتظامی بروجرد در پیشگیری از جرائم و برقراری امنیت در شهرستان، تصریح کرد: این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی عرصه را بر مجرمان سخت کرده و حاصل این تلاش برقراری امنیت پایدار است و دستگاه قضا نیز در این خصوص با تمام توان از پلیس حمایت می‌کند.

captcha