«در کمین کلمات» برگزیدگان خود را می‌شناسد
کد خبر: 3452885
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

«در کمین کلمات» برگزیدگان خود را می‌شناسد

گروه هنر: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس با عنوان «در کمین کلمات» همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، عبدالرضا قیصری، رئیس بخش ادبیات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 24 آبان در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره شعر دفاع مقدس این استان با عنوان «در کمین کلمات» خبر داد.
وی افزود: این مراسم روز سه‌شنبه، 26 آبان همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد از ساعت 8 تا 12 در محل تالار آزادی شیراز با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای این عملیات و همچنین یادگاران آن برگزار خواهد شد.
قیصری با تصریح اینکه 450 قطعه شعر از 130 شاعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، گفت: این جشنواره در 4 بخش جلوه‌های دفاع مقدس در جبهه‌ها، نقش زنان و شهدای گمنام، پیوند عاشورا و شعار دفاع مقدس و دفاع مقدس و عاشورا و مقاومت ملت‌ها برگزار شده است.
وی عنوان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره از 16 نفر شاعر برگزیده و شایسته تقدیر تجلیل به عمل خواهد آمد، گفت: 12 شاعر به عنوان نفرات برگزیده و 4 نفر به عنوان شایستگان تقدیر تجلیل می‌شوند ضمن اینکه نفرات برگزیده این جشنواره به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.
بخش ادبیات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ابراز کرد: در این جشنواره 5 نفر به عنوان داور به نام‌های غلامرضا کافی، محمد مرادی، فاطمه قائدی و عبدالرضا قیصری بودند که رضا علی‌اکبری نیز به عنوان دبیر علمی جشنواره در این جشنواره حضور داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم روز سه‌شنبه علاوه بر تجلیل از شاعران برگزیده از مقام شاعر پیشکسوت مرحوم علی‌رضا تقی‌زاده نیز تقدیر خواهد شد.

captcha