احتمال حذف اسامی ثبت‌نام کنندگان در سامانه سماح/ حتماً به دفاتر زیارتی مراجعه کنید
کد خبر: 3454135
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
نظافتی هشدار داد:

احتمال حذف اسامی ثبت‌نام کنندگان در سامانه سماح/ حتماً به دفاتر زیارتی مراجعه کنید

گروه جامعه: معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، خواست تا ظهر فردا به دفاتر زیارتی مجاز مراجعه کنند، در غیر این صورت اسامی آنها از سامانه حذف خواهد شد.

محسن نظافتی، معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در سامانه سماح ویژه متقاضیان دریافت ویزا برای حضور در مراسم اربعین حسینی ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه ثبت‌نام در این سامانه تقریباً از سه ماه پیش آغاز شده و ممکن است تغییراتی در برنامه‌های افراد ثبت‌نام کننده در این سامانه به وجود آمده باشد، از این افراد خواسته شده تا ساعت 14 روز پنج‌شنبه با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

نظافتی هشدار داد که اگر افراد ثبت‌نام کننده در سامانه سماح اقدام به قطعی کردن ثبت‌نام خود در دفاتر زیارتی نکنند، اسامی آنها از لیست سامانه سماح حذف خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا زمانی برای اتمام مهلت ثبت‌نام در سامانه سماح تعیین نشده است؟ گفت: فعلاً خیر و ثبت‌نام ادامه دارد اما اگر شرایط به نحوی پیش‌رفت که شورای ستاد مرکزی اربعین تصمیم بر بستن این سامانه بگیرند، این اتفاق خواهد افتاد اما فعلاً سامانه باز است.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در پایان اعلام کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام و متقاضی اعزام به مراسم اربعین شده‌اند.

captcha