دومین مجمع قرآنیان شهرستان اراک برگزار شد
کد خبر: 3483226
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

دومین مجمع قرآنیان شهرستان اراک برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین مجمع قرآنیان شهرستان اراک با حضور اساتید و پیشکسوتان، قاریان و حافظان بین‌المللی و استانی در مسجدالزهرای اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دومین مجمع قرآنیان شهرستان اراک با حضور اساتید و پیشکسوتان، قاریان و حافظان بین‌المللی و استانی شامگاه یک‌شنبه 23 اسفندماه، در مسجدالزهرای اراک برگزار شد.
در ابتدای این محفل نورانی، نماز مغرب‌وعشاء توسط حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، اقامه و در ادامه آیاتی چند از کلام‌الله وحی توسط عمادالدین محمدی قاری نوجوان و ممتاز استان تلاوت شد.
در این محفل نورانی، عموم مردم علاقه‌مند و جمعی از مسئولان استانی و اساتیدی چون حسین محمدی هزاوه‌ای، مشیری، اسکندری، ابوطالب شهسواری، معصومی‌پویا، رحیم طاهری، علی شیخی، محمدکاظم ربیعی و ... حضور داشتند، در ادامه این مراسم توسط ابوذر کرمی حافظ کل قرآن کریم به تعدادی از سؤالات حفظی و تفسیری حاضران در مجمع پاسخ داده شد.     
این مراسم با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه مریم، توسط علی فراهانی از قاریان جوان استان ادامه داشت و تعدادی از حافظان قرآن نوجوانی که در مدارس و مؤسسات قرآنی حایز رتبه بودند با اهدای جوایز نفیس مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.
اجرای ابتهال با محوریت حضرت زهرا(س) به مناسبت سالروز شهادت این بانوی بزرگوار توسط علی شیخی پیشکسوت قرآنی استان از دیگر برنامه‌های این محفل بود.
captcha