سوم آبان؛ اولین اعزام هوایی به عتبات عالیات از فرودگاه اراک
کد خبر: 3539468
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

سوم آبان؛ اولین اعزام هوایی به عتبات عالیات از فرودگاه اراک

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی فرودگاه شهر اراک از اولین اعزام هوایی زائرین عتبات عالیات از فرودگاه اراک در روز دوشنبه، 3 آبان ماه همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، همزمان با سفر حجت‌الاسلام حسن روحانی به استان مرکزی، اولین پرواز اراک به مقصد عراق در روز دوشنبه، 3 آبان‌ماه انجام می‌شود.
سید احمد غروی، مدیر روابط عمومی فرودگاه اراک با اعلام این خبر گفت: : اولین گروه از زائران عتبات عالیات در روز دوشنبه، سوم آبان‌ماه سال جاری از فرودگاه اراک به مقصد کشور عراق اعزام خواهند شد.
وی ادامه داد:  طی هماهنگی‌های صورت گرفته  با شرکت هواپیمایی آتا و فراهم شدن امکانات مورد نیاز و زیرساخت‌های لازم برای سرویس‌دهی به انواع هواپیماهای پهن پیکر در طول شبانه روز، پروازهای فرودگاه اراک به صورت هفتگی به مقصد بغداد صورت خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهر اراک گفت : زائران مشتاق عتبات عالیات می‌توانند برای دریافت بلیط رفت و برگشت به آژانس‌های مسافرتی در سطح استان و شهر اراک مراجعه کنند.
غروی در پایان خاطر نشان کرد: پروژه تطویل باند فرودگاه اراک از 3000 متر به 3700 متر، اجرای استریپ‌های دو طرف باند فرودگاه، هرکدام به عرض 75 متر و طول 3700 متر و همچنین اجرای حدود 7600 متر لایتینگ باند با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال صورت گرفته و این فرودگاه آمادگی لازم را برای کلیه پروازهای داخلی و خارجی دارد.
یادآور می‌شود: رئیس جمهور، یکشنبه، دوم آبان ماه طی سفر 2 روزه عازم استان مرکزی است.
captcha