برگزاری یازدهمین نشست هم‌اندیشی مجمع قرآنیان اراک
کد خبر: 3541954
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

برگزاری یازدهمین نشست هم‌اندیشی مجمع قرآنیان اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: یازدهمین جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی پیشکسوتان، حافظان و قاریان قرآنی اراک، امشب، 9 آبان‌ماه در اداره‌ تبلیغات اسلامی اراک برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، یازدهمین جلسه هم اندیشی و هم افزایی پیشکسوتان، حافظان و قاریان قرآنی اراک، امشب، 9 آبان‌ماه در اداره‌ تبلیغات اسلامی اراک برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اراک در رابطه با این نشست به خبرنگار ایکنا گفت: نشست هم افزایی جامعه قرآنی اراک با حضور جوانان و پیشکسوتان، امروز، 9 آبان‌ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در این اداره برگزار می‌شود.
وی افزود: ماه گذشته، مهندس مقدسی، نماینده مردم اراک در مجلس شواری اسلامی، در نشست هم‌اندیشی قرآنیان اراک حضور پیدا کرد که در آن جلسه مقرر شد، نامه‌ای با امضای مجمع نمایندگان استان برای اختصاص مکان مناسب قرآنی جهت برگزاری برنامه و مسابقات قرآنی در اراک تنظیم شود، این نامه امضاء و برای رسیدگی به دفتر ریاست جمهوری ارسال شده است.
این مقام مسئول در پایان افزود: امروز نیز این نشست با حضور اساتید قرآنی برگزار و درباره برنامه‌های آتی مجمع تصمیم‌گیری می‌شود.

captcha