دیدار با خانواده شهدا از افتخارات پلیس است
کد خبر: 3544489
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

دیدار با خانواده شهدا از افتخارات پلیس است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی گیلان با تصریح اینكه دیدار با خانواده شهدا یكی از افتخارات پلیس است، گفت: برای حمایت از جانبازان و خانواده شهدا باید برنامه‌ریزی مدون داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی گیلان امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید استان دیدار با اعلام آمادگی پلیس بر تعامل و همكاری با بنیاد شهید، اظهار کرد: نیروی انتظامی با توجه به نوع ماموریت ها كار بسیار زیادی در تامین امنیت دارد.
وی با بیان اینكه در شهادت در نیروی انتظامی همیشه باز است، افزود: بنیاد شهید و امور ایثار گران تعامل مناسبی با نیروی انتظامی دارد.
سردار میرحیدری با تصریح براینكه دیدار با خانواده شهدا یكی از افتخارات پلیس است، متذكرشد: برای حمایت از جانبازان و خانواده شهدا باید برنامه ریزی مدون داشته باشیم.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: پلیس در محدوده های ترافیكی و محل های پارك ممنوع، مكان های مشخصی را برای رفاه حال جانبازان تدارک دیده است.
وی با بیان اینكه ماموریت های ناجا در مناطق مرزی و درون مرزی بسیار زیاد بوده و سازمان های حمایتی باید توجه بیشتری به نیروی انتظامی داشته باشند، گفت: نیروهای متعهد و مكتبی باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گرفته تا با انگیزه بیشتری به خدمت ادامه دهند.
سردار میرحیدری با اشاره به اینكه همه ما باید پشتیبان نیروهای وظیفه شناس و دین مدار باشیم، خاطرنشان كرد: غفلت از پشتیبانی نیروهای مومن و متعهد، دشمنان را به طمع خواهد انداخت.
فرمانده انتظامی استان گیلان خواستار فعالیت بیشتر دستگاه ها در حوزه های فرهنگی شد و افزود: نیروی انتظامی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز كمك حال دیگر دستگاه های مسئول شده است.
در ادامه عبدالله پاكاری، مدیر كل بنیاد شهید استان گیلان با بیان اینكه نیروی انتظامی در رسیدگی به امور ایثارگران سابقه بسیار خوبی دارد، گفت: همه ما باید در خط مقدم حفظ نظام به مردم خدمت كنیم.
وی با اعلام اینكه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروزه بیشتر از هر زمان دیگری مفید و كارساز است، افزود: اهداف بنیاد شهید و نیروی انتظامی مشترك بوده و باید بعضی از ناهماهنگی را از میان برداریم.
وی هماهنگی بین سازمانی را موجب هم افزایی در ارائه خدمت به ایثارگر دانست و بیان کرد: هماهنگی و استفاده از ظرفیت باعث هم افزایی در ارائه خدمت به ایثارگران خواهد شد.
captcha