اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس «به رنگ انار» به میزبانی شوشتر
کد خبر: 3572235
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس «به رنگ انار» به میزبانی شوشتر

گروه فرهنگی: اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس «به رنگ انار» امروز چهارشنبه 20 بهمن در تالار فرهنگ شوشتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس «به رنگ انار» امروز چهارشنبه 20 بهمن به میزبانی شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ستاد عالی دبیرخانه مساجد، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) و ائمه جمعه شهرستان‌ها از مهمانان این جشنواره استانی شعر هستند.

جشنواره «به رنگ انار» ساعت 14:30 امروز با حضور شاعران و هنر دوستان در تالار فرهنگ شوشتر برگزار خواهد شد.

تقدیر از سه خانواده شهدای مدافع حرم؛ خانواده شهید کجباف، شهید مختاربند و شهید محمدی و همچنین تجلیل از خانواده شهید شکوه‌نیا به عنوان شهید انقلاب، شعرخوانی برگزیدگان، تجلیل از فعالان و پیشکسوتان فرهنگ و هنر شوشتر، نقالی توسط خردسالان و اجرای سرود توسط بیژن خاوری از برنامه‌های این مراسم است.

بر اساس این گزارش، برگزیدگان این جشنواره در بخش شعر دفاع مقدس به ترتیب لیلا بنی‌تمیم از اندیمشک، ثریا عبدی از هندیجان و احمد دریس از آبادان سه نفر اول هستند.

در بخش شعر مدافع حرم، سید مهدی شفیعی از اهواز رتبه اول، زینب افزانی از شوشتر رتبه دوم و فرهنگ دشتی از آبادان رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش شعر آزاد نیز ابوذر پاکروان از اندیمشک رتبه دوم و کورش شباب از شوشتر رتبه سوم را کسب کردند. در این بخش هیچ یک از شرکت‌کنندگان رتبه اول را به دست نیارودند.

captcha