برگزاری انتخابات سالم لازمه توسعه و پیشرفت جامعه است
کد خبر: 3594147
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

برگزاری انتخابات سالم لازمه توسعه و پیشرفت جامعه است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی گیلان با تأكید بر اینكه نباید اجازه اجرای پروژه نفوذ در انتخابات داده شود، گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور، لازمه توسعه و پیشرفت جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در جلسه کمیته عملیات روانی با بیان اینکه انتخابات یک مانور اساسی برای تثبیت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: همه دستگاه‌های مسئول باید به وظیفه شرعی خود برای حفظ نظام اسلامی عمل کنند.
وی مردم را نقش اول حفظ امنیت کشور دانست و افزود: برگزاری انتخابات سالم و پرشور، لازمه توسعه و پیشرفت جامعه است.
سردار میرحیدری با اشاره به اینکه مردم با حضور پرشكوه خود در صحنه انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی می‌كنند، گفت: دشمن به دنبال ناامیدكردن مردم از نظام اسلامی است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاكید بر اینكه نباید اجازه اجرای پروژه نفوذ در انتخابات داده شود، خاطرنشان كرد: پلیس تلاش خواهد كرد تا از ضایع شدن حقوق و امنیت و آرامش مردم جلوگیری کند.
سردار میرحیدری گیلان را یکی از امن ترین استان های کشور نامید و افزود: امنیتی كه با همکاری مردم و تلاش دستگاه های انتظامی و امنیتی پدید آمده در زمان انتخابات نیز حفظ خواهد شد.
این مقام انتظامی، فضای مجازی را خط مقدم دشمن در جنگ نرم معرفی كرد و گفت: حضور مسئولانه و مدبرانه در این فضا، از ضروریات امروز برای آگاهی بخشی از جوانان است.
وی عزت و سربلندی مردم را اولویت اول پلیس برشمرد و بیان کرد:‌ حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، بار دیگر شکوه و عظمت ملت ایران را به رخ جهان خواهد کشید.
captcha