ایجاد آرامش و امنیت مطلوب در انتخابات؛ رسالت نیروی انتظامی
کد خبر: 3595422
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

ایجاد آرامش و امنیت مطلوب در انتخابات؛ رسالت نیروی انتظامی

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: ایجاد آرامش و تأمین امنیت مطلوب در انتخابات، رسالت نیروی انتظامی است؛ باید طوری عمل کنیم که فضای نشاط حفظ شود و مردم با خیالی آسوده، وظیفه ملی و شرعی خود که شرکت در انتخابات است را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، علی عارف‌نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان صبح امروز در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی این شهرستان، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و باید تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت مطلوب به‌کار بگیریم.
وی ادامه داد: ایجاد آرامش و تأمین امنیت مطلوب در انتخابات، رسالت نیروی انتظامی است؛ باید طوری عمل کنیم که فضای نشاط حفظ شود و مردم با خیالی آسوده، وظیفه ملی و شرعی خود که شرکت در انتخابات است را انجام دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان بیان کرد: قبل، حین و بعد از انتخابات باید امنیت برقرار باشد؛ لازم است تمامی رؤسا و فرماندهان با تمهیدات و تدابیر لازم اقدامات شایسته‌ای را در این جهت انجام دهند تا مردم در یک فضای بانشاط آرای خود را به صندوق‌های رأی بیندازند. 
وی با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات با استفاده از همه ظرفیت‌های نیروی انتظامی در شهرستان زاهدان صورت خواهد گرفت، افزود: به همین منظور از هم اکنون کارگاه های مختلف آموزشی خوبی در راستای آشنایی پرسنل با وظایف قانونی خود در انتخابات درحال برگزاری است.  
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به همکاری و هماهنگی مطلوب با دیگر دستگاه های امنیتی و نظامی، بیان کرد: همه پیش بینی های لازم برای تامین امنیت یک انتخابات شکوهمند صورت گرفته و امیدواریم در 29 اردیبهشت همچون انتخابات گذشته با آراء مردم برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.
captcha