حال و هوای قرآنی بیت امام(ره)+عکس
کد خبر: 3605941
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

حال و هوای قرآنی بیت امام(ره)+عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: امسال برای اولین بار، بیت تاریخی امام خمینی(ره) در ماه رمضان و در روزهای فراغ رهبر کبیر انقلاب اسلامی، میزبان بانوان قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، جزء خوانی قرآن ویژه بانوان شهرستان خمین، امسال برای اولین بار در ماه مبارک رمضان به میزبانی بیت تاریخی امام راحلل برگزار می‌شود.
در این جزءخوانی حافظان و قاریانی که رتبه‌های برتر شهرستانی و استانی در مسابقات مختلف را دارند هر روز یک جزء از قرآن را تلاوت می‌کنند.
بیت امام خمینی(ره) در ایام فراغ حال و هوای قرآنی دارد
اعظم خیری، حافظ کل قرآن و یکی از این مرتلان درباره جزءخوانی ویژه بانوان به خبرنگار ایکنا گفت: باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ قرآنی و برگزاری جلسات و محافل قرآنی استفاده شود و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است.
وی با اشاره به استقبال خوب بانوان خمینی از این جلسات افزود: تعداد قابل توجهی از بانوان شهرستان خمین حافظ و قاری قرآن هستند و حضور آنها در برنامه‌های جزء خوانی هم از لحاظ آموزشی و هم ترغیب دیگر بانوان به قرآن بسیار تاثیرگذار است.
بیت امام خمینی(ره) در ایام فراغ حال و هوای قرآنی دارد
مریم ناطقی قاری قرآن و یکی دیگر از مرتلان جلسات جزءخوانی با تاکید بر اینکه  باید تلاش کنیم تا قرآن در لحظه لحظه زندگی مردم جاری باشد گفت: زن بعنوان همسر و مادر در تشویق خانواده به یادگیری قرآن نقش مهمی بر عهده دارد.
وی افزود: برگزاری جلسات جزءخوانی برای بانوان در بیت امام خمینی(ره) معنویت زیادی دارد و هر بانوی شرکت کننده در این جلسات می‌تواند نماینده قرائت قرآن در خانه خود و جامعه باشد.
بیت امام خمینی(ره) در ایام فراغ حال و هوای قرآنی دارد
جلسات جزءخوانی در حسینیه بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی از ابتدای ماه رمضان آغاز و تاپایان این ماه مبارک از ساعت 11.30 و جمعه‌ها ساعت10.30 میزبان بانوان است.
captcha