آمادگی نیروی انتظامی لرستان برای تأمین امنیت زائران اربعین
کد خبر: 3614201
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
قنبری مطرح کرد:

آمادگی نیروی انتظامی لرستان برای تأمین امنیت زائران اربعین

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی لرستان با اشاره به انتقال فرهنگ مهمان‌نوازی استان به‌وسیله موکب‌های مردمی اربعین، گفت: در حوزه نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتظامی و تسهیل ترافیکی آمادگی کامل داریم، امکان دارد امسال فشار جمعیت باشد باید آمادگی اسکان مسافرانی که در استان می‌مانند را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان، امروز شنبه، دهم تیرماه، در جلسه ستاد اربعین استان لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: در روایت داریم که سلامتی و امنیت دو نعمت هستند که اگر عکس آنها وجود داشته باشد انسان آنها را درک می‌کند.
وی ادامه داد: در سال گذشته در طول برگزاری مراسم اربعین از 10 روز قبل، به طول 20 روز برنامه‌های امنیتی استان را اجرا کردیم و تمام مصوبات اجرا شده و حتی برای یک مسافر که از استان لرستان عبور کردند، ناامنی ایجاد نشد.
قنبری عنوان کرد: سال گذشته به‌دلیل بسته شدن مرز مهران و تلاش مردم برای عبور از استان برای رسیدن به مهران، با فشار زیادی روبه‌رو شدیم، یک کمربند انتظامی برای خروج غیرقانونی داشتیم که مقداری زحمات ما را زیاد کرد.
فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به انتقال فرهنگ مهمان‌نوازی استان به‌وسیله موکب‌های مردمی سطح استان، اظهار کرد: در داخل استان همه امکانات بسیج شده و همه چیز روبه راه بود.
وی عنوان کرد: ما در حوزه نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتظامی و تسهیل ترافیکی آمادگی کامل داریم، امکان دارد امسال فشار جمعیت باشد باید آمادگی اسکان مسافرینی که در استان می‌مانند را داشته باشیم.
captcha