ایثار شهدا ایران را از گزند توطئه‌ها در امان نگه داشت
کد خبر: 3614672
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

ایثار شهدا ایران را از گزند توطئه‌ها در امان نگه داشت

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه شهداء برای صیانت از سلامتی جامعه دست به جانفشانی زدند، گفت: ایثار شهدا ایران اسلامی را از گزند توطئه ها در امان نگه داشت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در دیدار با خانواده شهید غلامرضا مژدهی و شهید محسن معراجی از شهدای مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته مواد مخدر با بیان اینكه شهدا حافظان راستین ارزش های انقلاب بودند، اظهار کرد: ایثار شهدا ایران اسلامی را از گزند توطئه ها در امان نگه داشت.
وی شهدای مبارزه با مواد مخدر را شهدای عرصه انسانیت نامید و افزود: شهداء برای صیانت از سلامتی جامعه دست به جانفشانی زدند.
این مقام ارشد انتظامی استان با ستودن صبر و استقامت خانواده شهدا، گفت: خانواده شهدا با تكیه بر عظمت أهل بیت، فرزندان شان را در راه اسلام فدا كردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با تاكید بر اینكه برای درگیر نشدن جوانان با بلای خانمان سوز اعتیاد خون های زیادی ریخته شده، خاطرنشان كرد: رفتن به سوی مصرف مواد افیونی، خیانت به آرمان های این شهداست.
سردار میرحیدری خدمت به خانواده شهدا را بالاترین افتخار دانست و افزود: مردم متدین گیلان نگارهی قدرشناسانه به خانواده شهدا دارند.
در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان با اهدای هدایایی به رسم یادبود به خانواده های شهید مژدهی و شهید معراجی از مقام شامخ شهدا تجلیل كرد.
گفتنی است؛ شهید غلامرضا مژدهی سال ١٣٧٠ در حین سپری كردن دوران سربازی در درگیری مسلحانه با اشرار به مقام رفیع شهادت رسید و شهید سیدمحسن معراجی در حال انجام ماموریت در  بیرجند با كمین اشرار مسلح روبرو شد و به مقام شهادت نائل آمد.
captcha