ثبت‌نام مسابقات قرآن جوانان خمین تا روز مسابقات ادامه دارد
کد خبر: 3620438
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
امجدی:

ثبت‌نام مسابقات قرآن جوانان خمین تا روز مسابقات ادامه دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره ورزش و جوانان خمین با بیان اینکه مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان این شهرستان 28 تیرماه برگزار می‌شود گفت: علاقمندانی که موفق به ثبت‌نام تا پایان وقت اداری امروز نشدند می‌توانند فردا با حضور در محل برگزاری مسابقات ثبت‌نام کنند.

سعید امجدی، رئیس اداره ورزش و جوانان خمین، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی گفت: تا امروز سه‌شنبه 27 تیرماه و یک روز قبل از مسابقات، 40 نفر در مرحله شهرستانی سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان ثبت‌نام کردند.
وی افزود: علاقمندانی که موفق به ثبت‌نام تا پایان وقت اداری امروز نشوند می‌توانند فردا صبح با حضور در محل برگزاری مسابقات ثبت‌نام و در مسابقات شرکت کنند.
امجدی ادامه داد: با توجه به اینکه افرادی نیز در روز مسابقه مراجعه می‌کنند انتظار می‌رود آمار متسابقین بیشتر از تعدادی باشد که تا به امروز ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته دو نفر از خمین موفق شدند در رشته‌های شفاهی و کتبی به مرحله کشوری راه پیدا کنند گفت: جوانان شهرستان خمین از استعداد بالایی در زمینه قرآن برخوردار هستند و می‌توانند در مسابقات کشوری حائز رتبه‌های برتر شوند.
 رئیس ورزش وجوانان خمین خاطرنشان کرد: سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان روزچهارشنبه 28 تیرماه در حسینیه بیت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
captcha