کشف بیش از 4 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3626974
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

کشف بیش از 4 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان صبح امروز از دستگیری هشت قاچاقچی سابقه‌دار و کشف بیش از چهار تن مواد مخدر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار حسین رحیمی صبح امروز از دستگیری هشت قاچاقچی سابقه‌دار و کشف بیش از چهار تن مواد مخدر در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در راستای مبارزه شبانه‌روزی با باندهای بزرگ مواد مخدر و ضربات متعدد بر سوداگران مرگ و تغییر مسیر حمل مواد مخدر به مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان، تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، اعضای یک باند مسلح را که از مناطق مرزی مواد افیونی را به منطقه  زرآباد شهرستان کنارک منتقل و قصد جابه‌جایی به نقاط دیگر را داشتند، شناسایی کردند.
وی ادامه داد: اعضای این باند مسلح و بزرگ که در منطقه  زرآباد با یک دستگاه خودرو تویوتا در حال جابه‌جایی مواد مخدر بودند، پس از ورود به کمین تکاوران پلیس با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که در این درگیری، ماموران ضمن هلاکت یک قاچاقچی مسلح و توقیف یک دستگاه خودرو، یک تن و 309 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
رحیمی با اشاره به شناسایی یک باند بزرگ دیگر مواد مخدر، خاطرنشان کرد: در این عملیات اعضای این باند که با استفاده از سه دستگاه خودرو سبک در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان، نیکشهر، ایرانشهر و سیب و سوران شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف این خودروها، 6 قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار را دستگیر کردند؛ در بازرسی از خودروهای اعضای این باند، دو تن و 919 کیلوگرم تریاک و 59 کیلوگرم هروئین کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باندهای مسلح و بزرگ مواد مخدر، اظهار کرد: نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد که این افراد فرصت‌طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند و برخورد پلیس با آن‌ها، قاطع و محکم خواهد بود.
captcha