مدیر رادیو قرآن سالروز تشکیل جهاد را تبریک گفت
کد خبر: 3627644
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

مدیر رادیو قرآن سالروز تشکیل جهاد را تبریک گفت

گروه فعالیت‌های قرآنی: احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن در پیامی ۱۶ مردادماه، سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را تبریک گفت.

مدیر رادیو قرآن سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، این روز را تبریک گفته و در پیام وی آمده است:
جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی، علمی و پربرکت است که اقدامات خوبی را از ابتدای انقلاب تا امروز در کارنامه خود ثبت کرده و منجر به بروز و شکوفایی استعدادها در زمینه‌های مختلف شده ‌است و امروز شاهدیم که جهاد دانشگاهی براساس تدابیر و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب، روز به روز بالنده‌تر می‌شود و در این راستا توانسته ابعاد مختلف علمی و فرهنگی کشور را در محیط‌‌های نیمه‌ دانشگاهی و آموزشی کشور به خوبی دنبال کنند.
جهاد دانشگاهی با ارتباط مناسب با دیگر نهادها و مطالعه و شناخت صحیح در موضوعات مختلف می‌تواند خدمات عظیمی در عرصه‎های مختلف به جامعه ارائه دهد.
اینجانب سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را به کارکنان این نهاد انقلابی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، توفیقات روز افزون و دست یابی به قله‌های رفیع علم و فن آوری را برای آنان مسألت دارم.
captcha