اجرای 28 ویژه برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3630542
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

اجرای 28 ویژه برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان 28 ویژه‌برنامه درسطح استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمنصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 23 مردادماه در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار و ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع حرم شهید محسن حججی، اظهار کرد: همه به حقانیت و مظلومیت این شهید مدافع حرم پی بردند. این شهید والامقام در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی جان خود را نثار کرد.
وی با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها در ترویح فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: بدون شک خبرنگاران با انعکاس سیره عملی شهدا آن روزهای دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنند .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اضافه کرد: بدون شک آزادگان رسالتی خطیر به عهده داشتند و با روایت روزهای سخت در زندان‌های عراق چهره واقعی دشمن بعثی را برای مردم نمایان کردند .
موسوی بیان کرد: بنیاد شهید جز نهادهای پیشگام در خصوص ایجاد طرح اتوماسیون اداری بود و اکنون به صورت همزمان می‌تواند با 430 نقطه ارتباط داشته باشد.
وی در ادامه اظهارات خویش تصریح کرد: متوسط ساماندهی گلزار شهدا در کشور 75 درصد و استان بیشتر از نرم کشور است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهدا متعلق به همگان است و در همین راستا باید برای حمایت از خانواده ایثارگران تلاش کرد و ما پیگیر مطالبات این قشر از طریق برنامه ششم هستیم .
موسوی دیدار خانواده شهدا با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری شب شعر و بازید مسئولان از خانواده‌های شهدا را از جمله برنامه‌های این نهاد به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عنوان کرد.
captcha