پایان رقابت 200 نوجوان قرآنی در جشنواره گل‌های محمدی(ص)
کد خبر: 3634691
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

پایان رقابت 200 نوجوان قرآنی در جشنواره گل‌های محمدی(ص)

گروه فعالیت‌های قرآنی: با برگزاری مرحله استانی چهارمین دوره جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) در بخش پسران با حضور 200 نوجوان، آزمون این مرحله به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امروز، 4 شهریور، آزمون مرحله استانی جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) در بخش پسران در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق و مفاهیم با حضور 220 متسابق کودک و نوجوان به میزبانی دانشگاه پیام نور شازند برگزار شد. 
این رقابت‌ها با حضور نمایندگان شهرستان‌های خمین، محلات، دلیجان، آشتیان، تفرش، خنداب، شازند، فراهان و کمیجان و داوری حمید رضایی و مسعود اکبری در رشته حفظ و یاراحمدی، کارشناس سازمان دارالقرآن کشور و استاد حسین محمدی هزاوه برگزار شد. حضور تمام متسابقان در آزمون صحت قرائت نماز از بخش‌های این مسابقات بود که توسط مهدی خان آبادی، مدرس قرآن انجام شد.
همچنین میرزایی، فرماندار شازند و حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه این شهرستان از روند برگزاری آزمون مرحله استانی چهارمین دوره جشنواره قرانی گل‌های محمدی(ص) بازدید کردند و با توضیحات دبیر استانی جشنواره از نزدیک در جریان امور جشنواره قرار گرفتند.بخش خواهران نیز دوشنبه 6 شهریورماه با حضور 220 نفر از 9 شهرستان برگزار می‌شود.
captcha