تدابیر امنیتی و ترافیکی در البرز تشریح شد
کد خبر: 3644343
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
ویژه ایام محرم؛

تدابیر امنیتی و ترافیکی در البرز تشریح شد

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به آغاز ایام محرم، گفت: پلیس البرز تمام تمهیدات امنیتی و ترافیکی لازم را اندیشیده است.

سرهنگ محمدکریم بیات، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، با اشاره آغاز ایام محرم، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای همکاری محرم یاران انجام‌شده است و حدود ۵درصد از عزادار حسینی در این دهه در راستای افزایش امنیت عمومی با پلیس همکاری می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه بی‌نظمی به پلیس اطلاع می‌دهند.
وی در ادامه از تشدید نیروهای مستقر و گشت‌های پلیس در سطح استان در ایام محرم خبر داد و گفت: با توجه به تجمع‌های هیئت‌های عزاداری در سطح شهر، تدابیر لازم برای امنیت شهروندان اندیشیده شده است.
این مسئول با اشاره به برگزاری جلساتی با هیئت‌های مذهبی در سطح استان، افزود: به هیئت‌های مذهبی توصیه‌شده که در صورت مشاهده هرگونه مشکلی، به پلیس اطلاع‌رسانی کنند. همچنین با توجه به اهمیت بهداشت عمومی و سلامت شهروندان توجه ویژه‌ای به طبخ نذورات داشته باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از تشدید پوشش ترافیکی در سطح این استان خبر داد و اظهار کرد: ساعت آغاز تا پایان مراسم عزاداری تعیین نشده است اما از شهروندان و بانیان هیئتت مذهبی می‌خواهیم زمان این مراسم‌ها از نیمه‌شب عبور نکند.
وی با بیان اینکه ممنوعیت خاصی برای برگزاری مراسم‌های عزاداری گذاشته نشده است، خاطرنشان کرد: از هیئتت مذهبی و شهروندان می‌خواهیم تا علم‌های عزاداری را در خیابان‌ها نیاورند و از ترافیک در خیابان‌ها جلوگیری کنند.
بیات در بخش دیگری با اشاره به مهرماه و آغاز مدارس، تأکید کرد: تمهیدات امنیتی و ترافیکی لازم هنگام ورود دانش آموزان به مدارس و زمان تعطیلی آن‌ها اندیشیده شده است.
captcha