آمادگی پلیس لرستان برای ارائه خدمت به زائران اربعین
کد خبر: 3658632
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مهدیان‌نسب خبر داد:

آمادگی پلیس لرستان برای ارائه خدمت به زائران اربعین

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که پلیس لرستان از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا زائران اربعین حسینی در کمال امنیت و آرامش به سفر خود ادامه دهند، اظهار کرد: ایستگاه‌های پلیس در موکب‌های مستقر شده در مسیر تردد زائران، آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس را برای ارائه خدمت به زائران نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمد مهدیان نسب، فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان، شامگاه دوشنبه، هشتم آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران استان، با اشاره به تمهیدات لازم اندیشیده شده برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع)، توسط نیروی انتظامی استان، گفت: ایستگاه‌های پلیس در موکب‌های مستقر شده در مسیر تردد زائران، آمادگی ۱۰۰ در صدی پلیس را برای ارائه خدمت به زائران نشان می‌دهد.
وی با بیان این‌که خوشبختانه با تلاش تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی وضعیت بسیار مطلوبی در مسیر حرکت زوار حاکم است، تصریح کرد: پلیس لرستان از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا زائران اربعین حسینی در کمال امنیت و آرامش به سفر خود ادامه دهند.
مهدیان‌نسب با اشاره به اختصاص پلیس راه برای کنترل ترافیک مسیرهای پُرتردد کاروان‌های زائران اربعین حسینی(ع)، تصریح کرد: نیروی انتظامی زمانی قادر به ایجاد امنیت در جامعه است که مشارکت، همدلی و رضایت مردم را در کنار خود داشته باشد.
فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان خدمت به زائران اربعین حسینی را، مایه افتخار پلیس دانست و عنوان کرد: در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، و به زائران اربعین حسینی(ع) توصیه می‌کنیم که نکات ایمنی را در رانندگی مدنظر داشته باشند و این را بدانند که مأموران پلیس بر توقفگاه‌های زائران، نظارت کامل دارند.
وی با بیان این‌که ماموران در این مدت زمانی تردد زائران اربعین حسینی(ع) بیشتر به‌دنبال امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر رانندگان وسایل نقلیه هستند، عنوان کرد: قطعاً با راننده‌ای که بخواهد جان مسافران را به مخاطره بیندازد و از قانون عدول کند، برخورد جدی صورت می‌گیرد.
captcha