ملاک خروج زائران اربعین از حوزه استحفاظی پلدختر داشتن مدارک معبر است
کد خبر: 3660400
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
عبدالوند:

ملاک خروج زائران اربعین از حوزه استحفاظی پلدختر داشتن مدارک معبر است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این‌که ملاک خروج زائران اربعین از حوزه استحفاظی پلدختر داشتن مدارک معبر است، اظهارکرد: ایستگاه‌های بازرسی پلیس مستقر در نقاط مختلف پلدختر از تردد بدون روادید و گذرنامه به سمت مرزهای مهران، شلمچه و چذابه جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، صفر عبدالوند، فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر، یک‌شنبه، 14 آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران گفت: 17 زائر افغانی و پاکستانی که بدون ویزا و گذرنامه قصد عزیمت به کشور عراق را داشتند، از پلدختر بازگردانده شدند.
وی با بیان این‌که این زائران اربعین حسینی قصد داشتند بدون مدارک قانونی از طریق مرز مهران، شلمچه و چذابه خود را به کربلای معلی برسانند که توسط پلیس اطلاعات و امنیت پلدختر بازگشت داده شدند، عنوان کرد: باتوجه به این‌که مقامات عراقی به زائران فاقد مدارک لازم ازجمله ویزا و گذرنامه اجازه ورود به کشورشان را نمی‌دهند، به این منظور از خروج این عده از زائران افغانی و پاکستانی بدون مدارک معتبر که قصد رفتن به مرزهای کشور را داشتند، جلوگیری شد.
عبدالوند با اشاره به این‌که متاسفانه علی‌الرغم همه هشدارهای پلیس و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی باز هم شاهد تردد افراد بدون ویزا و گذرنامه به‌سمت مرز مهران، شلمچه و چذابه هستیم، ادامه داد: از زائران اربعین حسینی درخواست داریم که ویزا و گذرنامه معتبر همراه داشته باشند زیرا ملاک خروج از حوزه استحفاظی پلدختر داشتن مدارک معبر است چرا که پلیس از خروج آنها جلوگیری و برگشت داده خواهند شد.
فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر ادامه داد: ایستگاه‌های بازرسی پلیس مستقر در نقاط مختلف شهرستان از تردد بدون روادید و گذرنامه به سمت مرزهای مهران، شلمچه و چذابه جلوگیری می‌کند.

captcha