آتش سوزی هتل کاروان استان مرکزی در نجف 5 کشته و مصدوم به جا گذاشت
کد خبر: 3688667
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

آتش سوزی هتل کاروان استان مرکزی در نجف 5 کشته و مصدوم به جا گذاشت

گروه اجتماعی: سرپرست حج و زیارت استان مرکزی با اشاره حادثه آتش سوزی هتل فندق الناصر در نجف اشرف که محل اسکان تعدادی از زائرین استان مرکزی بود گفت: این حادثه 2 کشته و 3 مصدوم به جا گذاشت.

ابراهیم محمودی، سرپرست حج و زیارت استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: طبق اخبار واصله متاسفانه در شامگاه پانزدهم بهمن ماه، هتل فندق الناصر در شارع المدینه نجف اشرف که محل اسکان تعدادی از زائرین ایرانی بود دچار حریق شده و دوتن از زائرین به نام‌های خانم طاهره عالیخانی و گوهره احمدی به علت خفگی جان خود را از دست دادند و اسماعیل خالدی، شوکت رضایی و محمدعلی قاسمی نیز مصدوم شدند.
وی تصریح کرد: متأسفانه این زائرین از طریق کاروان‌های خارج از پوشش سازمان حج وزیارت به عراق اعزام شده بودند، این کاروان به صورت غیر رسمی از طریق یکی از هیأت استان مرکزی به صورت گروهی و در قالب بسته‌های ارزان قیمت اعزام شده بودند.
محمودی با اشاره به اینکه مصدومین این حادثه از بیمارستان مرخص شدند، به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت گفت و توصیه کرد: با توجه به شرایط خاص کشور عراق مردم از طرق رسمی و کاروان‌های تحت پوشش سازمان حج و زیارت اقدام کنند.
وی ادامه داد: آتش سوزی در اثر آتش گرفتن پرده‌ای که جنب بخاری یکی از اتاق‌های طبقه سوم هتل واقع در خیابان مدینه نجف اشرف قرار داشته، به وقوع پیوسته است.

captcha