جهاد دانشگاهی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی طرح‌های جامعی تدوین کند
کد خبر: 3737087
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

جهاد دانشگاهی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی طرح‌های جامعی تدوین کند

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: انتظار می‌رود جهاددانشگاهی طرح‌های جامعی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تدوین کند.

به گزارش ایکنا از همدان، سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در سی و هشتمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در استان همدان، ضمن تبریک به جهادگران عرصه علم و فرهنگ اظهار کرد: نقش و اهمیت جامعه دانشگاهی و علمی به ویژه جوانان فرهیخته ما در تداوم انقلاب بسیار بارز و بی‌بدیل است.
وی با بیان اینکه دانشجویان در استکبارستیزی نقش مهمی داشته‌اند، افزود: جهاددانشگاهی نهادی ارزشمند، پر تلاش، بی‌توقع و زاینده انقلاب فرهنگی است و با دارا بودن روحیه انقلابی و کمترین امکانات مالی منشأ اثرات بزرگی بوده است.
شاهرخی ادامه داد: جهاددانشگاهی مجموعه‌ای پویا و فعال است که با فعالیت‌های خوب خود، توقعات را بالا برده و انتظار می‌رود در استان نیز این رویه ادامه یابد.
وی ادامه داد: بنابراین یکی از ثمرات و تصمیمات درست و اثربخش تشکیل جهاددانشگاهی بود که به عنوان یک جایگاه، عناصر انقلابی، توانمند و خوش‌فکر در آن جمع شدند برای اینکه در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی فعالیت کنند و بعد هم در طول زمان وظایف متعددی را برعهده گرفتند و به مثابه یک نهاد انقلابی در دانشگاه عمل کرده و بسیار در موفقیت انقلاب فرهنگی نقش ایفا کردند.
معاون استاندار همدان با بیان اینکه از جهاددانشگاهی انتظار می‌رود طرح‌های جامعی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تدوین کند، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب یکی از جایگاه‌هایی که در حوزه انقلاب و در جهت ایجاد ثبات و پیشرفت کار بسیار اثربخش بود، دانشگاه‌ها بودند، به همین علت استکبار به دنبال این بود تا با نفوذ خود در بین صفوف جوانان و محیط‌های دانشگاهی عرصه را تنگ کند و جلوی حرکت شتابان انقلاب اسلامی را بگیرد که با انقلاب فرهنگی مواجه شدیم.
انتهای پیام

 

captcha