فعالیت دبیران راوی در مدارس همدان
کد خبر: 3737610
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

فعالیت دبیران راوی در مدارس همدان

گروه فرهنگی ــ مدیر موسسه پیام آزادگان همدان عنوان کرد: از سال 96 از ایثارگران نظامی در بخش‌های هوایی، زمینی، ارتش، سپاه و انتظامی به عنوان «دبیر راوی» در سطح مدارس استفاده می‎شود.

 فعالیت دبیران راوی در مدارس همدان

به گزارش ایکنا از همدان، سیدجعفر دعوتی، مسئول موسسه فرهنگی پیام‌آوران ایثار، شنبه ۲۰ مرداد ما در جلسه ستاد هماهنگی سالروز ورود آزادگان اظهارکرد: این موسسه با هدف استفاده از ظرفیت ایثارگران در انتقال سیره شهدا، ایثارگران و جانبازان کار خود را با 45 نفر از خانواده معزز این عزیزان در سال 95 در شهرستان همدان آغاز نمود.
وی با بیان اینکه این مجموعه در حال حاضر دارای 120 عضو است افزود: از سال 96 از ایثارگران نظامی در بخش های هوایی، زمینی، ارتش، سپاه و انتظامی این موسسه به عنوان «دبیر راوی» در سطح مدارس برای تبیین استفاده می شود.
دعوتی اضافه کرد: آزادگان نقش به سزایی در دوران پس از دفاع مقدس دارند، این عزیزان میتوانند معلمان خوبی برای نسل فعلی به ویژه جوانان باشند ، در این راستا موسسه فرهنگی شهید علی اکبر قاسمی در همدان راه اندازی خواهد شد که تنها به سیره شهدای غریب در اسارت خواهد پرداخت.

رمز و راز دوران دفاع مقدس برای جوانان رمزگشایی شود
عسگریان، مدیر موسسه پیام آزادگان همدان نیز در این مراسم گفت: تاریخ انقلاب اسلامی پر از خاطرات تلخ وشیرین است، مرور خاطرات شهدا و ایثارگران آن هم با مظلومیت این بزرگ مردان تأسف انسان را بر می‌انگیزد از سویی غرور وعزت اسلامی هر خواننده‌ای را بر می‌انگیزد.
وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس، سرشار از رمز و رازی است که نیاز به رمزگشایی دارد تا به جامعه معرفی شود و در اختیار جوانان قرار گیرد در این بین معرفی کتاب با نوآوری وخلاقیت می‌تواند مهم واقع شود.
عسگریان ادامه داد: موسسه فرهنگی پیام آزادگان از یادگار سید آزادگان مرحوم ابوترابی است که رسالت آن خدمات‌رسانی فرهنگی به آزادگان وخانواده‌های آنها و همچنین نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
انتهای پیام

captcha