افزایش 52 درصدی جرایم اینترنتی در بوشهر/ خبرنگار افتخاری ایکنا تجلیل شد
کد خبر: 3738023
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
سردار خلیل واعظی خبر داد:

افزایش 52 درصدی جرایم اینترنتی در بوشهر/ خبرنگار افتخاری ایکنا تجلیل شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام این خبر که 32 درصد کلاهبرداری اینترنتی و برداشت اینترنتی در سطح استان بوشهر وقوع افتاده است، عنوان کرد: در کشف جرائم برداشت اینترنتی افزایش 52 درصدی داشته‌ایم.

کشف 1900 دستگاه خودرو قاچاق در گمرک بنادر بوشهر و گناوه/ 33 فقره زمین‌خواری در دام پلیس افتاد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر، عصر ۲۱ مرداد در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات استانی که در محل سالن کنفرانس ناجا بوشهر برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران همیشه خود را در مقابل باورها، اعتقادات مردم جامعه و منافع ملی مسئول می‌دانند، اظهار کرد: یک درک مشترک بین پلیس و رسانه وجود دارد و آن همیشه در صحنه بودن است.

عضو شورای تأمین استان بوشهر در ادامه افزود: رسانه، زبان مردم و پلیس تأمین کننده امنیت اجتماعی است و کسانی که با مردم جامعه مرتبط هستند پلیس نیز این ارتباط را با آنها دارد.

وی به سیستم 197 نظارت همگانی پلیس جهت پیشنهادات، شکایات، تقدیر و انتقادات شهروندان به عنوان یک پل ارتباطی با فرماندهی ناجا اشاره کرد و گفت: در 4 ماهه گذشته میزان تقدیر مردم از طریق اعلام سامانه 197 نظارت همگانی پلیس بالا رفته است و این نشان از حضور شبانه‌روزی پلیس در حوزه امنیت اجتماعی و عمومی است و نیز در این رابطه دوره استانداردسازی رفتار برای ارتقای سطح امنیت اجتماعی یکی از دوره‌های آموزشی ویژه پلیس است که در طی سال برگزار می‌شود.

33 فقره زمین‌خواری به ارزش 128 میلیارد ریال در دام پلیس افتاد

 فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف سوء استفاده فساد مالی، احتکار، فرار مالیاتی، زمین‌خواری و انواع جرائم اقتصادی به خبرنگاران گزارش ویژه‌ای را ارائه کرد و گفت: بیش از 500  تن برنج، 2 تن ماکارونی و 14 تن نمک در انبار احتکار شده به ارزش 19 میلیارد تومان کشف شده است و نیز 3 مورد احتکار به ارزش 141 میلیارد ریال، 28 میلیارد ریال فرار مالیاتی و 33 فقره زمین‌خواری به ارزش 128 میلیارد ریال با عملیات و مأموریت‌های پلیس در شهرهای استان بوشهر کشف شده است.

واعظی با اعلام این خبر که 32 درصد کلاهبرداری اینترنتی و برداشت اینترنتی در سطح استان بوشهر وقوع افتاده است، عنوان کرد: در کشف جرائم برداشت اینترنتی افزایش 52 درصدی داشته‌ایم.

کشف 1900 دستگاه خودرو قاچاق در گمرک بنادر بوشهر و گناوه

وی از توقیف 222 دستگاه خودرو قاچاق از 594 دستگاه در گمرک بندر گناوه خبرداد و اظهار کرد: 1306 دستگاه خودرو قاچاق در گمرک بندر بوشهر کشف شده، که تعدادی از خودروها از گمرک این بندر جنوبی خارج و مابقی توقیف شده است.

کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری

فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان از تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی پلیس و خبرنگاران در استان بوشهر خبرداد و گفت: تصادفات منجر به فوت درون‌شهری 50 درصد کاهش داشته و تصادفات منجر به فوت برون‌شهری 5 درصد نسبت به کشته شده‌های سال گذشته کاهش داشته‌ایم.

تجلیل فرمانده ناجا بوشهر از خبرنگار افتخاری ایکنا

یادآور می‌شود، در پایان سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی از حامد فکوری، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تجلیل کرد.

حامد فکوری

انتهای پیام

captcha