حضور به موقع خبرنگاران در رویدادها عرصه را بر بدخواهان تنگ کرده است
کد خبر: 3740824
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

حضور به موقع خبرنگاران در رویدادها عرصه را بر بدخواهان تنگ کرده است

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در مناسبت‌ها و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سطح استان، همواره خبرنگاران در کنار ما حضور داشته‌اند، که همین حضور به موقع خبرنگاران در وقایع و رویدادها عرصه را بر بدخواهان تنگ کرده است.

حضور به موقع خبرنگاران در رویدادها عرصه را بر بدخواهان تنگ کرده است

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی استان کردستان امروز، یکم شهریور ماه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان کردستان با اشاره به اینکه در شش ماه اول سال جاری شاهد مشکلات، چالش ها و اتفاقات ناگواری در استان بودیم، اظهار کرد: در این مشکلات و چالش‌ها رسانه ها به خوبی توانستند رسالت اصلی خود را به انجام برسانند.
وی افزود: به لطف خداوند متعال کسانی که در عرصه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم استان کار می‌کنند، افرادی صاحب فکر، اندیشه و درک عمیق و وسیعی از استان در حوزه‌های مختلف دارند و با نگاه تیزبینانه خود در شرایط مختلف قلم‌فرسایی می‌کنند.
خرم نیا بیان کرد: در مناسبت‌ها و ماموریت‌های نیروی انتظامی در سطح استان، همواره خبرنگاران در کنار ما حضور داشته‌اند، که همین حضور به موقع خبرنگاران در وقایع و رویدادها عرصه را بر بدخواهان تنگ کرده است.
وی افزود: خبرنگاران با حضور در صحنه‌ها و رویدادهای مختلف با نگاه تیزبینانه خود و به دقت تمام جوانب را می‌بینند و در مورد آن گزارش ارائه می‌کنند و همین باعث می شود تا صحنه را از دست بازیگران بدخواه مردم بگیرند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز در این نشست گفت: قلم اهالی رسانه برای مقابله با دشمنان که با تمام توان برای ضربه ‌زدن به انقلاب ما توطئه افکنی می‌ کنند، بسیار تاثیرگذار است.
سرهنگ عبدالله فاتحی افزود: در شرایطی که معاندین نظام از فضای مجازی و شبکه های ماهواره بهره می‌گیرند، سکوت خبرنگاران موجب رسیدن دشمنان به اهدافشان می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: مجموعه نیروی انتظامی در استان خود را خادم مردم می‌ داند و تلاش در راستای تولید و حفظ امنیت مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی است.
انتهای پیام

captcha