جانبازان نماد مقاومت و فداكاری در جامعه هستند
کد خبر: 3744099
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

جانبازان نماد مقاومت و فداكاری در جامعه هستند

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه جانبازان نماد مقاومت و فداكاری در جامعه هستند گفت: جانبازان روايت گران خاطره‌ها و تاريخ ایثار و فداکاری رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس هستند.

جانبازان نماد مقاومت و فداكاری در جامعه هستند

به گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان یزد 13 شهریورماه در دیدار با جانبازان 70 درصد آسایشگاه ثامن الائمه یزد، امنیت امروز جامعه را مرهون زحمات و ایثار این عزیزان دانست و اظهار کرد: مجاهدت ‌های جانبازان برگ‌هاي زريني از افتخار و استقامت را در كتاب تاریخ میهن اسلامي عزيزمان رقم زده است.
فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: زماني كه بيش از 50 كشور دنيا به صورت مستقيم و غير مستقيم با ايران اسلامي وارد جنگ شدند، رزمندگان سرافراز، مردانه در برابر استكبار جهاني ايستادند و جانانه از کشور دفاع کردند.
وی جانبازان را نماد صبر، ايثار و فداكاري برشمرد و افزود: تحمل رنج و سختي این افراد كار بسيار سخت و دشواري است از اين رو مي توان در چهره اين عزيزان صبر الهي را مشاهده کرد.
سردار میرحیدری با اشاره به رنج و سختی‌هایی که خانواده جانبازان گرانقدر نیز متحمل می شوند، گفت: به طور يقين خانواده جانبازان نیز به لحاظ صبر و استقامت و تحمل دردها و مشکلات جانبازان در اجر و ثواب الهي آنها سهيم هستید.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ملت ایران وام‌دار جانبازان عزیز هستند و ایثار و از خودگذشتگي این افراد در قلب تمام مردم ایران جاودانه شده است.
رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه جانبازان نماد زنده و حقيقي غيرت، مقاومت و جهاد هستند، گفت: شما جانبازان روايت گران خاطره ها و تاريخ ایثار و فداکاری رزمندگان کشور در دوران 8 سال دفاع مقدس هستید.
سردار میرحیدری افزود: ايران اسلامي با وجود شما غيور مردان، هميشه در بالندگي و عزت به سر خواهد برد و امنيتي كه امروزه شاهد آن هستيم مديون ایثار و از خودگذشتگی همه رزمندگان اسلام بخصوص جانبازان است.
یادآور می شود در این نشست صمیمی جانبازان ضمن تقدیر از حضور سردار فرمانده انتظامی استان یزد در این آسایشگاه مشکلات مربوطه به خصوص در حوزه راهنمایی و رانندگی و انتظارات خود را از پلیس بیان کردند.

انتهای پیام

captcha