تصاویری از احیای قرآنی مسجدجامع‌ المهدی(عج) شهرری + عکس
کد خبر: 3748828
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

تصاویری از احیای قرآنی مسجدجامع‌ المهدی(عج) شهرری + عکس

گروه جلسات و محافل ــ کرسی تلاوت با حضور پیشکسوتان قرآنی و قاریان ممتاز در مسجد جامع‌المهدی(عج) شهرری برپا شد.

به گزارش ایکنا؛ به همت مجمع قاریان شهرری، کرسی تلاوت و احیای قرآنی شب عاشورا در مسجد جامع‌ المهدی(عج) شهرری برای دهمین سال پیاپی با حضور پیشکسوتان، اساتید و قاریان ممتاز و بین‌المللی تهران و شهرهای اطراف از دقایق اولیه بامداد تا ساعت ۵:۳۰ در فلکه اول دولت‌آباد برگزار شد.
این مراسم با روضه‌خوانی و ذکر مصیبت و قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل‌بیت(ع) داود شفیعی همراه بود، سپس مرتضی یادگاری، محسن قاسمی، حبیب صداقت به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و در ادامه مقتل‌خوانی توسط حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای، قاری و مدرس قرآن کریم انجام شد.
سپس ابوالقاسم شفیعی از کارآفرینان نمونه اقتصادی به بیان نکاتی در زمینه ایجاد اشتغال و بکارگیری جوانان در این اوضاع نابسامان اقتصادی و بیان راهکارها و موفقیت این عرصه پرداخت و سپس سید‌مصطفی حسینی، قاری ممتاز کشورمان، آیاتی را تلاوت کرد.
محمدرضا صلح‌جو، مدرس و پیشکسوت قرآنی کشورمان از دیگر سخنرانان این مراسم معنوی بود و سپس سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی را تلاوت کرد. در بخش دیگر این مراسم سیدمحسن موسوی‌بلده، خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشورمان به بیان مطالبی درباره تأثیر تشیع در کتابت و قرائت قرآن از صدر اسلام تاکنون پرداخت.
بنابر گزارش ایکنا، تلاوت قاری نوجوان طاهری، ابتهال‌خوانی محمد برخورداری و سپس تلاوت آیاتی از قرآن و همچنین اذان صبح توسط سعید عبدی و اقامه نماز جماعت صبح از دیگر برنامه‌های این احیا و شب‌زنده‌داری بود.


انتهای پیام

captcha