جانبازان زبان گویای عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند
کد خبر: 3753146
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

جانبازان زبان گویای عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: جانبازان زبان گویای عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند، اگر این ایثارگری‌ها نبود هیچ ضمانتی برای حفظ تمامیت ارضی كشورمان وجود نداشت.

جانبازان زبان گویای عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان گیلان صبح امروز در دیدار با 32 نفر از جانبازان و ایثارگران ناجا و دوران هشت سال دفاع مقدس، جانبازان را نمونه‌های بارز ایثار و از خودگذشتگی دانست و اظهار کرد: شما جانبازان كه در راه اعتلای قرآن و دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از سلامت خود گذشتید در واقع مسیر تاریخ كشور را تغییر دادید و سعادت و عزت ملت را بیمه كردید.

وی، شهدا و ایثارگران را برنده‌های اصلی جنگ تحمیلی عراق علیه كشورمان دانست و افزود: شما جانبازان زبان گویای عزت و سربلندی ایران اسلامی هستید، اگر این ایثارگری‌ها نبود هیچ ضمانتی برای حفظ تمامیت ارضی كشورمان وجود نداشت.

این مقام ارشد انتظامی استان گیلان خطاب به خانواده جانبازان و ایثارگران گفت: قطعاً اجر شما خانواده ایثارگران كه با درك صحیح و بصیرت واقعی، زندگی در كنار یك جانباز را با تمام مشقات آن به جان خریدید كمتر از پاداش خود جانباز نیست.

انتهای پیام

captcha