پلیس با تمام توان از ارزش‌های نظام حمایت و دفاع می‌کند
کد خبر: 3754123
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

پلیس با تمام توان از ارزش‌های نظام حمایت و دفاع می‌کند

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی کار پلیس گفت: وظیفه پلیس و همه کارکنان آن، جانفشانی در راه اسلام و انقلاب بوده و با تمام توان از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می‌کند.

پلیس با تمام توان از ارزش‌های نظام حمایت و دفاع می‌کند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز 16 مهرماه در دیدار با آیت‌الله مصطفی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به گستردگی کار پلیس، گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران انتظامی روند صعودی جرائم در استان مهار و خوشبختانه در بسیاری از جرائم خشن با کاهش چشمگیری روبه‌رو بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 600 هزار تماس با پلیس 110 برقرار شده که بیش از نیمی از این تماس‌ها منجر به عملیات و مداخله و واکنش پلیس شده است.
سردار امان‌اللهی اظهار کرد: امنیت حاکم بر جامعه مرهون تلاش‌های بی‌منت و مخلصانه تک‌تک همکارانی است که در هر ساعت از شبانه‌روز پای کار بوده و به مقابله با مجرمان و خلافکاران پرداخته‌اند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پلیس و همه کارکنان آن آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب بوده و با تمام توان از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می‌کنند.
وی اظهار کرد: خدمت به مردم و انقلاب اسلامی باعث افتخار پرسنل انتظامی استان کرمانشاه است و رهنمودهای علمای بزرگی نظیر آیت‌الله علما همواره مدنظر کارکنان بوده است.
انتهای پیام

captcha