پلیس مقدر می‌تواند بهترین امین مردم باشد
کد خبر: 3754582
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

پلیس مقدر می‌تواند بهترین امین مردم باشد

کانون خبرنگاران نبأ _ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان گفت: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروی انتظامی نیرویی ولایت‌مدار، مقتدر، مردمی، محکم و استوار است؛ اینجاست که پلیس مقدر می‌تواند بهترین امین مردم باشد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان به اتفاق جمعی از خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های محلی با فرماندهی و پرسنل انتظامی کوهبنان دیدار کردند و ضمن تجلیل از زحمات شبانه‌روزی پرسنل انتظامی این هفته را(13 تا 19 مهر) به سبز‌پوشان این نیرو تبرک گفتند و برای فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای همیشه‌بیدار سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و بسیجیان همیشه قهرمان آرزوی صحت و سلامتی کردند.
در ابتدای این جلسه، رحیم سیف‌الدینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: ایران اسلامی که ام‌القرای آزادی‌خواهان و قوت قلب رزمندگان اسلام است، نیاز به جامعه‌ای مقتدر دارد.
وی ابرازکرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروی انتظامی نیرویی ولایت‌مدار، مقتدر، مردمی، محکم و استوار است؛ اینجاست که پلیس مقدر می‌تواند بهترین امین مردم باشد.
سیف‌الدینی ابراز کرد: مردمی‌بودن، رأفت، مهربانی، گره‌گشایی، کارآمدی و تلاش مضاعف را در وجود نیروهای انتظامی شهرستان کوهبنان شاهدیم که در تمامی صحنه‌ها و مناسبت‌ها حضوری گسترده دارند و با اقتدار حرکت می‌کنند.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی کوهبنان طی دو سال گذشته در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری تعامل خوبی داشته لذا باید با استمرار کارهای فرهنگی زمینه برای پیشگیری و کاهش جرائم فراهم شود.
در ادامه صمدالله ترابی، فرماندهی انتظامی کوهبنان گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که زعامت و رهبری جامعه را سیدی از سلاله پاک رسول‌الله(ص) عهده‌دار است، هر قدم و عملی در راستای گسترش ارزش‌های اصیل اسلامی و ایرانی عبادت محسوب می‌شود، چون منتهی به امنیت می‌گردد.
وی ابراز کرد: نیروی انتظامی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های قضایی مکمل است اینجاست که باید با ملایمت ولی با قاطعیت با مجرمان برخورد شود.
فرمانده انتظامی کوهبنان خاطرنشان کرد: مردم بایستی نیروی انتظامی را کمک کنند تا با همکاری آنان چنان امنیتی برقرار شود که دشمن را وادار به عقب‌نشینی کند، همچنان که طی چهل سال گذشته بر همین منوال بوده است.
ترابی خاطرنشان کرد: همه باید تحت ارزش‌های اسلام همچنین منویات و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری به سمت قانون‌مداری و قانون‌گرایی حرکت کنیم چرا که در بحث امنیت، نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی با کسی معامله و شوخی ندارند.
وی افزود: بایستی با روحیه جهادی و عملی کردن اقتصاد مقاومتی مورد نظر فرماندهی معظم کل قوا مشکلات را مرتفع کنیم چرا که امنیت متعلق به همه مردم جامعه است که از زمان تولد تا زمان مرگ، انسان نیاز به امنیت و آرامش دارد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha