برگزاری جشنواره «شعر دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3759339
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

برگزاری جشنواره «شعر دفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره «شعردفاع مقدس» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، پنجم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و ادبی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است.
وی افزود: این جشنواره در محورهای نقش دفاع مقدس در تداوم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌المللی اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم و دفاع مقدس و حوزه‌های خاص از قبیل شهدای شاخص، اماکن و یادمان‌ها، وقایع و رخدادهای اثرگذار و عملیات‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اشعار ارسالی به این جشنواره می‌تواند در قالب دو زبان فارسی و بومی باشد، ضمن اینکه آثار ارسالی نباید قبلا در جایی منتشر شده باشد.
آسمند تصریح کرد: در داوری آثار اشعار با محتوای توجه به ویژگی‌های بومی استان، پرداختن به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها و موضوعات ویژه استان در اولویت قرار می‌گیرند.
وی ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه به پست الکترونیکی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به نشانی bonyadyasuj2015@gmail.com ارسال کنند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مشخصات شاعر شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، میزان تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس باید در انتهای اشعار ارسالی درج شده باشد.
انتهای پیام

captcha