ضرورت استفاده از زبان هنر برای انتقال ادبیات دفاع مقدس
کد خبر: 3759675
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

ضرورت استفاده از زبان هنر برای انتقال ادبیات دفاع مقدس

گروه معارف - جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شیوه‌های سنتی به‌ تنهایی جوابگوی انتقال ادبیات دفاع مقدس نیست و باید از زبان فرهنگ و هنر نیز کمک بگیریم.

ضرورت استفاده از زبان هنر برای انتقال ادبیات دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، ششم آبان‌ماه در مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان مسابقه شعر دفاع مقدس «حبیب» تصریح کرد: صبر و استقامت رزمندگان اسلام در برابر قدرت‌های برتر پیروزی دفاع مقدس را رقم زد و اگر این تلاش‌ها نبود هم‌اکنون این امنیت و اقتدار نیز وجود نداشت.
وی بیان کرد: دشمنان علی‌رغم این‌که می‌دانند مفاهیم دفاع مقدس تا چه‌ اندازه بین ملت ایران اسلامی اهمیت دارد درصدد هستند که این ارزش و آرمان‌ها را نابود کنند که در این زمینه شیوه‌های سنتی به‌تنهایی جوابگوی انتقال ادبیات دفاع مقدس نیست و باید از زبان فرهنگ و هنر نیز کمک بگیریم.
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: محتوای دفاع مقدس باید به نسل جوان و امروزی انتقال یابد تا بتوانیم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم و این مسئله با پرداخت به فلسفه نهضت عاشورا شدنی است چرا که دفاع مقدس ادامه راه نهضت عاشورا است.
مستعدحصاری تصریح کرد: از ظرفیت‌های موجود همگام با بهره‌گیری از هنر‌های هفت‌گانه برای فرهنگ‌سازی در امر محتوای دفاع مقدس باید بهره بگیریم تا بتوانیم خروجی مدنظر را که نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان است به منصه ظهور بگذاریم.
انتهای پیام

captcha