دستیابی به آرمان‌های دفاع مقدس؛ مستلزم تکمیل محتوای دفاع مقدس
کد خبر: 3759678
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

دستیابی به آرمان‌های دفاع مقدس؛ مستلزم تکمیل محتوای دفاع مقدس

گروه اجتماعی - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس زمانی محقق می‌شود که محتوای دفاع مقدس کامل شود.

دستیابی به آرمان‌های دفاع مقدس؛ مستلزم تکمیل محتوای دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، روزگذشته ششم آبان‌ماه در مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان شعر دفاع مقدس «حبیب»، تصریح کرد: پرداخت به حوزه فرهنگی برای تکمیل کردن محتوای دفاع مقدس یک اولویت اساسی است که باید با استفاده از زبان فرهنگ و هنر به این مهم پرداخته شود.
واحد ادامه داد: فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت باید در جامعه به‌ شکل همه‌جانبه ترویج شود؛ چرا که اصل و ریشه انقلاب به این مهم مربوط است و اگر هم‌اکنون با امنیت و اقتدار مثال‌زدنی در کشور زندگی می‌کنیم در سایه خون شهدایی رقم خورده که هشت سال دفاع مقدس آرمانی جنگیده‌اند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: اگر ترویج محتوای دفاع مقدس به‌ شکل مناسب انجام داده نشود و کمبود و خلأ‌هایی در آن باقی بماند آن‌گاه نمی‌توانیم خروجی و دستاورد مطلوب و مورد انتظارمان را به‌دست آوریم که این مسئله به‌نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.
واحد تصریح کرد: دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس زمانی محقق می‌شود که محتوای دفاع مقدس کامل شود و این مسئله بسیار مهم نیازمند ترویج و فرهنگ‌سازی است که امیدواریم تعاملات و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای در این زمینه حاکم باشد تا بتوانیم به این مهم در جامعه برسیم.
وی اظهار کرد: در این همایش ۲۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که ۴۶ اثر به‌عنوان آثار برگزیده این جشنواره انتخاب شدند و نفرات برتر جشنواره‌های فرهنگی و هنری دفاع مقدس به مرحله کشوری راه می‌یابند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم به انجام رسیده است.
انتهای پیام

captcha