خانواده شهدا پرچمداران انقلاب هستند
کد خبر: 3765038
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

خانواده شهدا پرچمداران انقلاب هستند

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به صبر و بردباری خانواده شهدا و جانبازان، گفت: خانواده شهدا، پرچمداران و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

خانواده شهدا پرچمداران انقلاب هستند

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار سرتیپ دوم محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در دیدار با خانواده شهید «ابراهیم تقوی» با بیان اینكه شهدا جان و سلامت خود را برای آرامش آحاد جامعه به خطر انداختند، اظهار کرد: بدون شک یاد شهدا در دل‌ها ماندگار و راهشان ادامه خواهد یافت.

وی با بیان به اینكه امروز كشور ما از امنیت به‌عنوان بالاترین نعمت برخوردار است، گفت: قطعاً امنیت ما برگرفته از جانفشانی شهدا است و باید راه این بزرگوران را ادامه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی گیلان با اشاره به صبر و بردباری خانواده شهدا و جانبازان، تصریح كرد: خانواده این عزیزان پرچمدار و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

سردار اسحاقی با بیان اینكه شهدا با ایثار و فداكاری مثال‌زدنی، شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش كشور تا پای جان ایستادگی كردند تا اهتزاز پرچم امنیت در كشور پرافتخار ایران اسلامی جاوادنه بماند، افزود: خانواده این شهدای عزیز با صبر و استقامت ستودنی خود به ما انگیزه و روحیه می‌دهند تا تلاش بیشنگری در راه خدمت به جامعه و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha