لزوم رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی کارگزاران نظام
کد خبر: 3767390
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷

لزوم رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی کارگزاران نظام

گروه اجتماعی-استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه کارگزاران نظام باید در تمامی شئونات رفتاری و اسلامی خود دقت کنند، گفت: مدیران و مسئولان نظام باید در تمامی حرکات خود، نوع حکومت امام علی(ع) را الگوی خود قرار دهند.

لزوم رعایت شئونات اسلامی کارگزاران نظام

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، صبح امروز، 6 آذر ماه، در جلسه شورای اداری ارومیه، با اشاره به اینکه گاهی از کنار مساله بیت‌المال به‌راحتی می‌گذریم، اظهار کرد: در شرایط خاص کنونی و با وجود محدودیت امکانات، نباید نسبت به مساله بیت‌المال بی‌اهمیت باشیم.
وی با تاکید بر اینکه امام علی(ع) در سراسر دوران حکومت خویش به مساله بیت‌المال حساسیت بسیاری داشتند، ادامه داد: مدیران و مسئولان نظام باید در این رابطه، ایشان را الگوی خود قرار داده و از کنار هر مساله‌ای که به بیت‌المال مربوط می‌شود، به‌راحتی عبور نکنند.
شهریاری خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران نظام باید در شرایط حساس کنونی جامعه، تنبلی، روزمرگی و کاهلی را کنار بگذارند، چرا که امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی، کیسه دوخته‌اند تا از شرایط کنونی کشور به نفع خود استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه کارگزاران نظام باید در تمامی شئونات رفتاری و اسلامی خود دقت کنند، گفت: مدیران و مسئولان نظام باید در تمامی حرکات خود، نوع حکومت امام علی(ع) را الگوی خود قرار دهند.
انتهای پیام

captcha