«حماسه سپیداران» شاعران فارس را فراخواند
کد خبر: 3771908
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

«حماسه سپیداران» شاعران فارس را فراخواند

گروه فرهنگی ـ فراخوان هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس با عنوان «حماسه سپیداران» اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، فراخوان هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس با عنوان «حماسه سپیداران» در موضوعات مختلف حوزه دفاع مقدس، انقلاب، جنگ نرم و مقاومت و در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت اعلام شد.
این جشنواره در موضوعاتی نظیر نقش دفاع مقدس در تداوم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی(۴۰ سالگی انقلاب)، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی (لبنان، عراق، فلسطین، یمن، سوریه، بحرین و...)، دفاع مقدس و جنگ نرم، کودک و نوجوان در دفاع مقدس و نیز دفاع مقدس و حوزه‌های خاص از قبیل: شهدای خاص، اماکن و یادمان‌ها، وقایع و رخداد‌های اثرگذار، عملیات‌ها و غیره برگزار می‌شود.
علاوه بر این‌ها بخش ویژه جشنواره «حماسه سپیداران» نیز مربوط به شاعر آسمانی سردار شهید «شیرعلی سلطانی شیرازی» اعلام شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ دی‌ماه سال جاری به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به آدرس شیراز، انتهای خیابان لطفعلی خان زند، چهارراه غدیر (مصدق)، کدپستی: ۷۱۵۳۹۵۴۱۱۱ در قالب لوح فشرده تحویل دهند و یا به آدرس پست الکترونیکی hemaseye.sepidaran@gmail.com و شماره فضای مجازی ۰۹۱۶۴۵۴۹۳۵۸ ارسال کنند.
آثار ارسالی نباید قبلاً در جشنواره‌های مختلفی حائز مقام شده باشند و محدودیتی در خصوص ارسال آثار وجود ندارد و آثار برگزیده نیز در بیست و یکمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس کشور شرکت داده خواهند شد.
همچنین اشعار منتخب استان به تشخیص دبیر علمی و هیات داوران در مجموعه شعری چاپ خواهند شد که توجه به ویژگی‌های بومی استان، پرداختن به حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها با موضوعات ویژه استان فارس در اولویت این جشنواره قرار خواهند گرفت.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۲ - ۳۷۲۶۶۹۴۱ - ۳۷۲۵۲۰۹۱ (۰۷۱) و نمابر ۰۷۱۳۷۲۵۲۰۹۲ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha