تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر دفاع مقدس فارس تا پایان دی‌ماه
کد خبر: 3777559
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر دفاع مقدس فارس تا پایان دی‌ماه

گروه فرهنگی ـ دبیر علمی هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس با عنوان «حماسه سپیداران» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، غلامرضا كافی، دبیر علمی هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس با عنوان «حماسه سپیداران» عصر دیروز، 10 دی‌ماه با بیان اینكه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی‌ماه تمدید شده است، گفت: این جشنواره به مناسبت‌ چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: این جشنواره در راستای اشاعه دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در قالب شعر به جامعه و نسل‌های آینده برگزار می‌شود.
كافی با یادآوری اینكه پیش از این مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 10 دی‌ماه اعلام شده بود كه به‌دلیل استقبال شاعران از آن تا پایان دی‌ماه تمدید شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش عمومی و ویژه به این جشنواره ارسال كنند.
دبیر علمی هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس فارس گفت: بخش ویژه این جشنواره به شهید شیرعلی سلطانی اختصاص دارد كه از جمله شهدای شاخص استان فارس و شاعر بوده است به طوری كه از جمله معدود شهدایی است كه دارای دفتر شعر بوده است.
وی با یادآوری اینكه شهید سلطانی در عملیات فتح‌المبین در شوش به شهادت رسید، گفت: بخش عمومی جشنواره نیز در موضوعات نقش دفاع مقدس در تداوم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم، کودک و نوجوان در دفاع مقدس و دفاع مقدس و حوزه‌های خاص از قبیل شهدای خاص، اماکن و یادمان‌ها، وقایع و رخداد‌های اثرگذار، عملیات‌ها برگزار خواهد شد.
كافی یادآور شد: آثار برگزیده این جشنواره و جشنواره‌های شعر دفاع مقدس سایر استان‌ها در قالب اختتامیه بیست و یکمین کنگره شعر دفاع مقدس کشور که به میزبانی استان فارس که قرار است در اواخر سال یا ابتدای سال آینده(سال98) برگزار شود شرکت داده خواهند شد.
وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تحویل، یا به نشانی پست الکترونیکی hemaseye.sepidaran@gmail.com و شماره فضای مجازی 09164549358 ارسال کنند.
كافی با بیان اینكه شركت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد، گفت: توجه به ویژگی‌های بومی استان، پرداختن به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها با موضوعات ویژه استان فارس در اولویت این جشنواره قرار دارد.
انتهای پیام

captcha