رشد ۴۶ درصدی کمک‌های حامیان به کودکان ایتام و محسنین
کد خبر: 3778863
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

رشد ۴۶ درصدی کمک‌های حامیان به کودکان ایتام و محسنین

گروه اجتماعی ـ قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی از رشد ۴۶ درصدی کمک‌های حامیان به کودکان ایتام و محسنین خبر داد.

رشد 46 درصدی کمک‌های حامیان به کودکان ایتام و محسنین

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از کمیته امداد‌، عدالت بهرامی‌، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با استقبال خوب حامیان همراه بوده است‌، گفت‌: طی هشت ماهه سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام 9 میلیارد و419 میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه ‌یکی از محاسن اخلاق اسلامی سرپرستی ایتام و محبت به آن‌ها است‌، مطرح کرد‌: در دین اسلام به دستگیری از ایتام سفارش و تأکید فراوان شده است و کمک به ایتام عامل برکت در زندگی است.
وی در ادامه با بیان اینکه در کمیته امداد استان مرکزی 6712 نفر از فرزندان ایتام و محسنین از حمایت حامیان بهره‌مند و ماهیانه از کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی 17 هزار و 764 حامی بهره‌مند هستند‌، افزود‌: از این تعداد 81 درصد را حامیان بومی و 19 درصد را حامیان غیر‌بومی تشکیل می‌دهند.
بهرامی در پایان گفت‌: سرانه کمک به کودکان ایتام ماهیانه حداقل 50 هزار تومان است که خیران‌، نیکوکاران و هم‌‌استانی‌ها می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از فیوضات معنوی آن برخوردارشوند.
یادآور می‌شود، متقاضیان مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره 33287606 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha