تاکتیک قرآنی شهید نادر مهدوی در رویارویی با آمریکا
کد خبر: 3785967
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

تاکتیک قرآنی شهید نادر مهدوی در رویارویی با آمریکا

کانون خبرنگاران نبأ ــ شهید نادر مهدوی در رویارویی با آمریکا در خلیج فارس از تاکتیک «قرآن‌محوری»، «دشمن‌ستیزی» و «استکبارستیزی» استفاده کرد و رشادت‌ این شهید در فاجعه شکست آمریکا در خلیج فارس تبسم بر لب امام خمینی(ره) نشاند و این مهر باطلی بر کارنامه ظالمانه آمریکای شیطان‌صفت بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ «کاروان قرآنی انقلاب» شامگاه نهم بهمن به همراه نمایندگان جامعه قرآنی کشور و تیم رسانه‌ای رادیو قرآن به جغرافیای خاک پاک شهرستان شهیر و عالم‌خیز دشتی پا نهاد و با خانواده سردار شهید نادر مهدوی، شهید نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس در شهر خورموج دیدار کرد.

برادر شهید مهدوی در این دیدار با بیان اینکه ما هر چه داریم اگر برای خدا باشد، ارزشمند و در غیر این صورت فانی است، اظهار کرد: زیبایی حماسه شهدا و نام آنها نتیجه الگوگیری از سیره اهل بیت نبی مکرم اسلام(ص) و حب امیرالمؤمنین، علی(ع) است.

وی در ادامه حضور کاروان قرآنی انقلاب را در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشت و افزود: موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی محصول ولایتمداری ملت ایران و پشتیبانی از امام روح‌الله بود.

این فعال فرهنگی و قرآنی با بیان اینکه فرح افراد در گلزار شهدا حاصل ایمان انسان‌ها است، ادامه داد: شهدا روشنی‌بخش جامعه بشریت و جامعه ایران هستند.

وی از سردار شهید نادر مهدوی به عنوان فردی مؤمن، مذهبی، پاسداری بصیر و آینده‌نگر یاد کرد و گفت: شهید نادر مهدوی در رویارویی و درگیری و نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس از تاکتیک «قرآن‌محوری»، «دشمن‌ستیزی» و «استکبارستیزی» استفاده کرد و رشادت‌ شهید نادر مهدوی در فاجعه شکست آمریکا در خلیج فارس تبسم بر لب امام خمینی(ره) نشاند و این مهر باطلی بر کارنامه ظالمانه آمریکای شیطان‌صفت بود.

تمدن‌سازی و تحول‌آفرینی خون شهدا

محمدرضا صلح‌جو، پیشکسوت قرآنی کشور در این آئین با بیان اینکه ایثار شهدا پیروزی حق در برابر باطل و دیدار خانواده شهدا دارای فضیلت‌های با‌برکت است، عنوان کرد: خون شهدا تمدن‌سازی و تحول‌آفرینی را در تاریخ یک مملکت و نظام رقم می‌زند.

نهادینه‌کردن سبک زندگی شهدا در بین جوانان

وی با تأکید بر اینکه باید باورهای جامعه را بر اساس سبک زندگی شهدا و آموزه‌های الهی انسان‌ساز نهادینه کنیم، اظهار کرد: باید ارزش‌های جامعه را به جوانان انتقال دهیم.

صلح‌جو گفت: کلام شهدا یک راه هدایتگری و دوری از خواسته‌های دنیوی است.

تجلیل رادیو قرآن از خانواده شهید قرآنی

در ادامه کاروان قرآنی رادیو قرآن از خانواده سردار شهید نادر مهدوی، شهید قرآنی تجلیل کردند.

تلاوت اذان‌گاهی مغرب و عشاء با حضور «کاروان قرآنی انقلاب» در حسینیه سیدالشهدا(ع) روستای چارک شهرستان دشتی با صدای سیدطاها حسینی، قاری نوجوان چارکی از شبکه سراسری رادیو قرآن پخش شد.

درخشش حافظ 4 ساله در چارک

در پایان محفل انس با قرآن دهکده قرآنی چارک قاریان بین‌المللی محمد جماله، حمید شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، سید‌جواد حسینی و علیرضا نصاری، حافظ 4 ساله بوشهری به عنوان ستارگانی از آسمان درخشان قرآن کریم با اجرای استاد محمدرضا پورمعین به تلاوت پرداختند و گروه 35 نفره تواشیح معراج نیز برنامه جمع‌خوانی و هم‌خوانی اجرا کردند.

اهدای بیش از 200 جلد قرآن وقفی به حسینیه سیدالشهدا(ع)

گفتنی است، در این مراسم بیش از 200 جلد قرآن وقفی از سوی اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر به حسینیه سیدالشهدا(ع) روستای چارک شهرستان دشتی اعطا شد.

بازدید از دستاوردهای علمی و اقتصادی پارس جنوبی

یادآور می‌شود، «کاروان قرآنی انقلاب» ظهر امروز، 10 بهمن برای اجرای برنامه‌های قرآنی به عسلویه رفتند و در ادامه از دستاوردهای علمی و اقتصادی فاز اول پالایشگاه پارس جنوبی در این شهرستان بازدید کردند.

حامد فکوری

عکاس: محمد عبیدی

انتهای پیام

captcha